اخبار سایت

اجاره ویدیو وال و ال ای دی وال ها با نمارنتر


—————- رپرتاژ آگهی —————–

 

ال‌ ای دی وال‌ ها نمایشگر‌های غول‌پیکری هستند که از ترکیب چندین نمایشگر ساخته می‌شوند. تا همین چند سال پیش، آنها گزینه‌هایی لوکس و دور از دسترس بودند که فقط در فرودگاه‌ها، اتاق کنفرانس شرکت‌ها و هولدینگ‌های بزرگ، و تالارهای اجرای کنسرت و همایش‌ها می‌توانستید انتظار دیدن آنها را داشته باشید. آن دوران دیگر گذشته و حالا ال‌ای‌دی وال‌ها به یک ابزار در دسترس و رایج تبدیل شده‌اند که امکان اجاره کردن آنها هم وجود دارد. اگر می‌خواهید ببینید ال ای دی وال ها در چه مکان هایی کاربرد دارند و چطور می‌توانید در کسب‌وکار خود از آنها استفاده کنید، این مطلب از نمارنتر را دنبال کنید.
 

ال ای دی وال چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اجاره ویدیو وال و تلویزیون شهری یک نمایشگر دیجیتال بسیار بزرگ است. در یک تقسیم‌بندی کلی، این نمایشگرها می‌توانند به دو دسته تقسیم شوند:
   – ال ای دی وال داخلی
   – ال ای دی وال فضای باز
ال ای دی وال‌‌های داخلی امروزه به یک ضرورت برای هر سالن اجتماعاتی، درست مثل میکروفن و اسپیکر تبدیل شده‌اند. آنها محتوای دیجیتال و ویدئویی پخش می‌کنند و به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهند راحت‌تر با مراسم یا رویداد ارتباط برقرار کنند.
ال‌ ای‌ دی‌ وال‌های فضای باز بیشتر روی سر درب مجتمع‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به خاطر قرارگیری زیر نور آفتاب، آنها به درجه روشنایی بیشتری نیاز دارند و همچنین لازم است در مقابل تغییرات جوی و باران مقاوم باشند. این موضوع باعث می‌شود آنها گزینه‌های گران‌تری برای تبلیغات و برندسازی باشند.
 

بهترین محل‌های نصب ال ای دی وال ها

ال ای دی‌ وال‌‌ یک گزینه جدید و باب روز برای برندسازی و تبلیغات محیطی، تعامل با حاضران و مشتریان، ارائه محتوا در جلسات گروهی و کاربردهای آموزشی است. در ادامه این مطلب از نمارنتر با بعضی از کاربردها و مکان‌های مناسب برای قرارگیری ال ای دی وال‌ها آشنا می‌شوید.
 

سالن‌ اجتماعات شرکت‌ها

تلویزیون شهری در هر شرکت بزرگ یا کوچکی یک اتاق به گردهم آیی و تبادل نظر گروهی اختصاص پیدا می‌کند. ابعاد این اتاق با توجه به اندازه شرکت ممکن است خیلی کوچک باشد یا به اندازه یک سالن بزرگ باشد. در این اتاق گاهی مدیر عامل برنامه‌های پیشنهادی را با هیئت مدیره در میان می‌گذارد. گاهی هم از این اتاق برای تفکیک وظایف و تخصیص آنها به گروه‌های مختلف کاری در شرکت استفاده می‌شود.
مجله نمارنتر در گذشته از یک وایت برد برای به تصویر کشیدن ایده‌ها در سالن کنفرانس یا اجتماعات استفاده می‌شد. اگر هم شرکت سطح بالاتر بود از یک ویدئو پروژکتور برای نمایش اسلایدها بهره گرفته می‌شد. امروزه اما ال ای دی وال‌ها جایگزین این روش‌های قدیمی شده‌اند. آنها نیازی به خاموش کردن چراغ‌ها مثل ویدئو پروژکتورها ندارند و بر خلاف وایت بردها، برای نمایش محتوای دیجیتال و اتصال به لپ تاپ کارایی دارند.
 

 

آمفی تئاتر

آمفی تئاترها سالن‌های کوچکی برای اجرای برنامه‌های زنده، از تئاتر و موسیقی گرفته تا انواع گرد‌هم‌ایی‌ها هستند. در موارد زیادی هم از این سالن‌ها برای پخش فیلم استفاده می‌شود. امروزه دیگر داشتن یک ال ای دی وال در آمفی تئاترها یکی از امکانات ضروری برای جلب موفقیت در اجرای این برنامه‌ها و همراه کردن مخاطبان است. کیفیت نمایش فیلم با ال ای دی وال به مراتب بهتر از ویدئو پروژکتورهای سنتی است. هنگام اجرای یک کنسرت کوچک هم بهره گرفتن از ال ای دی وال نقش مهمی در درگیر کردن تمام حاضرین با برنامه در حال اجرا دارد.
 

سالن انتظار مراکز درمانی

بیشتر افرادی که در سالن انتظار مراکز درمانی منتظر ورود به اتاق پزشک هستند، و همراهان آنها، تحت فشار و اضطراب هستند. از مدت‌ها قبل تقریبا در تمام این سالن‌ها از تلویزیون و ال‌سی‌دی های خانگی برای سرگرم ساختن آنها استفاده می‌شود که به مراتب تاثیر بیشتری از قرار دادن مجلات و بروشورهای محصولات درمانی روی میز دارد.
اما به هر ترتیب امروزه با در دسترس قرار گرفتن ال ای دی وال‌ها استفاده از آن، به خصوص در مراکز درمانی بزرگ‌ و مجهز کارایی بیشتری پیدا کرده است. همراهان بیمار و خود افراد تحت درمانی به راحتی می‌توانند با محتوای نمایشی در ال ای دی وال ارتباط برقرار کنند و کمتر به «نکند» و «اگر»هایی که ذهن آنها را مشغول کرده فکر کنند.
 

لابی هتل‌ها

هر فردی که برای اقامت کوتاه‌ مدت به هتل مراجعه می‌کند، انتظار دارد جدیدترین امکانات رفاهی را در دسترس داشته باشد. لابی هتل‌ها نقش خیلی مهمی به خصوص برای مهمانانی دارند که برای ملاقات‌های دوستانه و کاری به شهر دیگری سفر کرده‌اند. نصب ال ای دی وال با کیفیت بالا و البته پخش محتوای اختصاصی جذاب و سرگرم‌کننده در آن راهکاری مطمئن برای جلب رضایت مشتریان هتل‌ها است.
شاید بد نباشد در اینجا روی این موضوع تاکید شود که در هتل‌ها یا مراکز درمانی، استفاده از محتوای دیجیتال تبلیغاتی محض خیلی جالب نیست. تماشای کلیپ‌های تبلیغاتی و برندسازی کوتاه ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای که مدام تکرار می‌شوند در سالن انتظار مرکزی که حاضران از قبل آن را انتخاب کرده‌اند قرار است چه نتیجه‌ای داشته باشد؟ در مقابل راهکار موثرتر استفاده از محتوای دیجیتال سرگرم‌کننده همراه با لوگو و عناصر برندسازی است که رضایت حاضران را جلب می‌کند.
 

کافه‌ها و رستوران‌ها

خیلی از کافه‌هایی که تلویزیون دارند در هنگام برگزاری مسابقات ورزشی برنامه‌های ویژه ارائه می‌دهند که تعداد زیادی هم مشتری جذب می‌کنند. البته برای این کار آنها به دریافت مجوزهایی نیاز دارند. به هر ترتیب استفاده از ال ای دی وال برای این منظور می‌تواند نتایجی به مراتب بهتر برای آنها داشته باشد. تماشای مسابقات ورزشی با ابعاد بسیار بزرگ لذت و صفای دیگری دارد که افراد حاضرند به خاطر آن خلوت خانه را ترک کرده و برای تجربه‌ای اجتماعی و منحصر به فرد به کافه بروند.
رستوران‌ها یکی دیگر از محل‌هایی هستند که استفاده از ال ای دی وال در آنها نتایج کاملا مثبتی دارد. پخش محتوای سرگرم‌کننده، کلیپ‌های موسیقی، و مواردی مانند این در رستوران‌ها باعث می‌شود مشتریان تجربه‌ای رضایت‌بخش‌تر داشته باشند. نیازی به گفتن نیست که انعطاف بالای ویدئو وال به رستوران‌ها امکان می‌دهد با توجه به تم و نوع محصولاتی که عرضه می‌کنند، محتوایی مشابه برای پخش انتخاب کنند و تجربه‌ای سطح بالا به مشتریان ارائه بدهند.
 

فروشگاه‌ها

در بسیاری از فروشگاه‌ها همین حالا از ال ای دی وال‌ها برای کاربردهای امنیتی استفاده می‌شود. به این ترتیب که یک ال ای دی وال بزرگ بالای محل صندوق نصب می‌شود که مستقیما به دوربین‌های مداربسته متصل است. این کار احتمالا نقش بازدارندگی دارد و مانع از سرقت در فروشگاه می‌شود. اما به هر ترتیب اگر فروشگاه سیستم امنیتی مناسبی داشته باشد، استفاده از ویدئو وال برای کاربردهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی می‌تواند به مراتب سودآورتر از نمایش تصاویر دوربین‌های مداربسته باشد.
مشتریان یک فروشگاه با دیدن اقلامی که تخفیف بالایی خورده‌اند، برنامه‌های وفاداری فروشگاه و تصاویر اهدای جوایز در برنامه‌های قبلی، مشاهده خدمات جانبی و راهکارهای فروشگاه برای افزایش رفاه مشتریان و مواردی مانند این همزمان که احساس می‌کنند مورد احترام قرار گرفته‌اند، در خرید و تبدیل شدن به مشتری وفادار فروشگاه مصمم‌تر می‌شوند. شما دوست دارید وارد فروشگاهی بشوید که به شما گوشزد کند تحت نظر هستید یا فروشگاهی را انتخاب می‌کنید که همه جوره سعی کند نظر مساعد شما را جلب کند؟
 

آموزشگاه‌ها

دوران تخته سیاه و وایت برد برای کاربردهای آموزشی دیگر به سر آمده است. ویدئو پروژکتورها گزینه مناسبی برای نمایش اسلایدهای آموزشی هستند که معایب مشخص و شناخته شده‌ای مثل نیاز به کنترل نور و تاریک کردن محیط یکی از آنها است. محدودیت زمان استفاده مشکل دیگری است که به خصوص برای جلسات آموزشی فشرده و چند ساعتی می‌تواند باعث مشکلات جدی بشود.
ال ای دی وال‌ها هیچ کدام از این مشکلات را ندارند و مزایای گوناگونی برای کاربردهای آموزشی دارند. آنها به راحتی به لپ تاپ یا ورودی‌های مختلف متصل می‌شوند و قابلیت پخش شبانه‌ روزی دارند. با باز شدن درب اتاق و افزایش نور، کیفیت تصویر آنها تغییر نمی‌کند. با استفاده از ال ای دی وال در یک سالن آموزشی تمام شرکت‌کنندگان به راحتی با محتوای آموزشی ارتباط برقرار می‌کنند و نکات مهم درسی به ساده‌ترین شکل به آنها منتقل می‌شود.
 

امضای دیجیتال

یکی از رایج‌ترین کاربردهای ال ای دی وال‌ها که برندها از آن برای انتقال هویت تصویری برند استفاده می‌کنند امضای دیجیتال است. وقتی مشتری وارد محل شرکت می‌شود با مشاهده محتوای دیجیتال برندسازی شده به سرعت متوجه خدمات کسب‌وکار، ویژگی‌های منحصر به فرد آنها، و پیام و ارزش‌های برند می‌شود. انعطاف بالای ال ای دی وال به شرکت‌ها امکان می‌دهد در صورت لزوم به سرعت این محتوا را بهبود بخشیده و برای گرفتن نتیجه بهتر و ایجاد تجربه برندی به یاد ماندنی از آن استفاده کنند.
در حال حاضر یکی از مهم‌ترین کاربردهای ال ای‌ دی وال که در تبلیغات برندهای گوناگون تولیدکننده روی آن تمرکز شده است همین امضای دیجیتال است. رفته رفته ال ای دی وال درست مانند لوگو، تابلو سردرب و موارد برندسازی دیگر به یک ضرورت در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای امروزی تبدیل می‌شود. اگر می‌خواهید جایگاه کسب‌وکار خود در بازار رقابتی امروز را حفظ کنید، بهتر است با تکنولوژی همگام باشید و به استفاده از امضای دیجیتال جدی‌تر فکر کنید.
 

جمع‌بندی

در این مطلب از نمارنتر با بعضی از مکان‌هایی که حالا دیگر استفاده از ال ای دی وال در آنها به یک ضرورت تبدیل شده آشنا شدید. با اینکه استفاده از ویدئو وال کارایی خود را نشان داده و جای تردید ندارد، اما به هر حال یک گزینه گران است که سرمایه‌گذاری روی آن بدون اطمینان از نتیجه بخش بودن خیلی هوشمندانه نیست. برای این منظور یکی از کاربردی‌ترین راهکارها، اجاره کوتاه مدت ال ای دی وال است که شرکت نمارنتر امکان آن را برای کسب‌وکارها و افراد ایجاد کرده است.
نمارنتر یک شرکت تخصصی خدمات اجاره ال ای دی وال و تلویزیون‌های شهری است که با سال‌ها تجربه، بهترین گزینه‌های کارآمد و موثر برای کاربردهای مختلف را در اختیار شرکت‌ها و موسسات بزرگ، متوسط و حتی کوچک قرار می‌دهد. اگر به دنبال استفاده از ال ای دی وال و آزمودن نتایج و میزان بازدهی آن در کسب‌وکار خود هستید، برای آشنایی با گزینه‌های مناسب و در دسترس با کمترین هزینه، همین حالا با نمارنتر تماس بگیرید.
 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا