اخبار سایت

توییتر عضویت را الزامی می‌کند




از کاربرانی که تلاش می‌کنند محتوا در توییتر را مشاهده کنند خواسته می‌شود عضو توییتر شده یا وارد حساب کاربری خود شوند تا توییت‌های مورد علاقه‌شان را ببینند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر در توییتی نوشت: داده‌های توییتر به حدی چپاول می‌شوند که این سرویس را برای کاربران عادی تنزل داده است. صدها سازمان یا بیشتر، در حال جمع آوری داده‌های توییتر هستند و این مسئله، روی تجربه کاربر، تاثیر منفی گذاشته است.

ماسک پیش‌تر، از این که شرکت‌های هوش مصنوعی مانند OpenAI که مالک برنامه چت جی‌پی‌تی است، از داده‌های توییتر برای آموزش مدلهای زبان طبیعی خود استفاده می‌کنند، ابراز ناخوشنودی کرده بود. او گفته بود ما قطعات علیه کسانی که داده‌های ما را به سرقت می‌برند، اقدام حقوقی انجام خواهیم داد و آنها را به دادگاه می‌کشانیم.

الکس اسپیرو، وکیل ایلان ماسک، ماه مه در نامه‌ای به ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت از این غول فناوری خواسته بود استفاده خود از محتوای توییتر را بررسی کند و مدعی شده بود این شرکت از توافق در خصوص استفاده از داده‌های این شرکت شبکه اجتماعی تخطی کرده است.

توییتر مجموعه اقداماتی را برای برگرداندن تبلیغات‌کنندگانی که این پلتفرم را از زمان خریداری شدن آن توسط ایلان ماسک، ترک کردند، آغاز کرده است.

توییتر اوایل ماه میلادی جاری برنامه‌هایی را برای تمرکز روی ویدئو، تولیدکننده محتوا و همکاریهای بازرگانی به منظور احیای کسب و کار این شرکت فراتر از تبلیغات دیجیتالی اعلام کرده بود.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر همچنین دریافت هزینه از کاربران برای دسترسی به رابط برنامه نویسی کاربردی که توسط اپلیکیشن‌های شخص ثالث و محققان استفاده می‌شود را آغاز کرده است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا