اخبار سایت

سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!


سامسونگ به‌تازگی یک تبلت اندرویدی جدیدی را عرضه کرده است که احتمالاً چیزی در مورد آن نمی‌دانید. دلیلش این است که این کمپانی بی سر و صدا نسخه جدیدی از گلکسی تب اس 6 لایت را در رومانی منتشر کرده است و این کار را بدون هیچ هیاهویی، رویداد معرفی، تریلر، انتشار مطبوعاتی یا هر چیز دیگری انجام داده است.

به گزارش ایتنا، تبلت مدل 2024 Galaxy Tab S6 Lite اکنون در وب سایت رومانیایی سامسونگ فهرست شده است. هنوز اطلاعاتی راجع به قیمت و زمان عرضه این تبلت افشا نشده است ولی تصویر و مشخصات 2024 Galaxy Tab S6 Lite در این فهرست ذکر شده است.  

از نظر طراحی ظاهری، هیچ نکته شگفت انگیزی در مورد این تبلت وجود ندارد. مشخصات ظاهری این تبلت شامل یک صفحه نمایش 10.4 اینچی TFT، رزولوشن 2000 در 1200 و حاشیه‌هایی با اندازه مناسب در اطراف صفحه نمایش است. در پشت تب اس 6 لایت جدید یک دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی قرار دارد، در حالی که در جلوی آن یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. این تبلت در سه رنگ – خاکستری، صورتی شیفون و نعنایی – عرضه می‌شود و یک قلم S Pen نیز در جعبه آن موجود است.
 

وب سایت سامسونگ به مشخصات چیپ‌ست اشاره‌ای نکرده است، اما اعلام کرده که Galaxy Tab S6 Lite 2024 دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای است. اطلاعات قبلی نشان می‌دهد که تراشه Exynos 1280  سامسونگ را دارد که به نظر می‌رسد انتخابی مطمین باشد.

همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای مدل پایه تعبیه شده است که با   microSD  قابل ارتقا است. این دستگاه دارای باتری 7040 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سیمی 15 واتی، اتصال اختیاری LTE و حتی جک 3.5 میلی متری هدفون نیز دارد.

 

هنوز اطلاعات زیادی درباره این تبلت سامسونگ در دسترس نیست، اما Galaxy Tab S6 Lite 2024 شبیه یک تبلت میان رده اندرویدی به نظر می‌رسد. اگر سامسونگ مدل جدید 2024 را در ایالات متحده عرضه کند، باید بسیار مقرون به صرفه باشد. مدل فعلی 2022 گلکسی تب اس 6 لایت با قیمت 349 دلار به بازار عرضه شد، اگرچه این روزها می‌توانید آن را با قیمتی کمتر از 200 دلار در بازار پیدا کنید. با فرض اینکه گلکسی تب اس 6 لایت 2024 در ایالات متحده عرضه شود، انتظار قیمت 349 دلاری یا کمی بالاتر را داشته باشید.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا