اخبار سایت

مدیریت تبلیغات با افزونه جدید گوگل کروم



افزونه جدید Ad Accelerator پیام تبلیغاتی را هنگام شناسایی بی صدا می کند؛ به زبان ساده، این افزونه به سرعت تبلیغات را نمایش می‌دهد و آن‌ها را در یوتیوب بی‌صدا می‌کند و از فناوری کمی متفاوت با افزونه Fadblock استفاده می‌کند که به سرعت تبلیغات را در یوتیوب رد می‌کند یا تغییر مسیر می‌دهد.

گوگل در حال اتخاذ تدابیر سختگیرانه علیه استفاده از مسدود کننده‌های تبلیغات در یوتیوب است. وقتی سایت مسدودکننده‌های محتوا را که از کاربران می‌خواهد مسدودکننده آگهی را خاموش یا YouTube Premium را خریداری کنند، تشخیص می‌دهند، ممکن است پیام‌هایی را برای کاربران نمایش دهد.

در حالی که اکثر مسدودکننده‌های محتوای سنتی همیشه از تکنیک‌های جدید ضد مسدود کردن تبلیغات در YouTube بهبود یافته‌اند، همیشه خوب است که درباره سایر تکنیک‌های بالقوه برای مقابله با تبلیغات در سایت یوتیوب بدانید.

Ad Accelerator به راحتی بر روی هر مرورگر مبتنی بر Chromium نصب می‌شود و پس از نصب به طور خودکار تبلیغات را بی صدا می‌کند. همچنین برای سرعت بخشیدن به پخش آگهی عمل می‌کند، اما در این مرحله از تبلیغات رد نمی‌شود. شما تبلیغ را خواهید دید، اما زمان آن خیلی سریع خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا