اخبار سایت

تیک‌تاک تسلیم قوانین سرویس‌های دیجیتال اتحادیه اروپا شد



 تحت قانون سرویس‌های دیجیتال اتحادیه اروپا تیک تاک، گوگل و دیگر پلتفرم‌های آنلاین موظف هستند تا محتوای غیرقانونی در بستر خود را نظارت و از برخی شیوه‌های تبلیغاتی احتراز کنند و همچنین داده‌ها را با مقامات به اشتراک بگذارند.

به گزارش ایتنا از مهر، پس از آنکه تیک تیک تاک ماه گذشته با یک تست استرس داوطلبانه موافقت کرد، تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد به فعالیت‌های بیشتری نیاز است تا این شرکت به طور کامل با قوانین جدید همخوان شود. او در این باره به شبکه خبری سی ان ان گفت: تیک تاک منابع قابل توجهی را به پیروی از قوانین اختصاص داده است. اکنون زمان آن رسیده تا به طور کامل از قوانین پیروی کند.

روز گذشته این شبکه اجتماعی برای پیروی از قوانین سرویس‌های دیجیتال اعلام کرد گزارش محتوای غیرقانونی را برای کاربران اروپایی تسهیل می‌کند، به آنها اجازه می‌دهد توصیه‌ها برای شخصی سازی ویدئوها را خاموش کنند و علاوه بر آن تبلیغات هدفمند برای کاربران ۱۳ تا ۱۷ سال را حذف می‌کند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما نه تنها به وظایف قانونی خود عمل می‌کنیم بلکه سعی داریم با کمک راه حل های نوآورانه استانداردهای جدید ایجاد کنیم.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا