فناوری اطلاعات

توییتر تغییر برند می‌دهد – ایسنا



توییتر پس از ادغام با شرکت تازه تاسیس ایکس کورپ، دیگر یک شرکت مستقل نیست و این گمانه زنی را به دنبال داشته که ایلان ماسک چه نیتی برای این پلتفرم شبکه اجتماعی دارد.

به گزارش ایسنا، طبق سندی که چهارم آوریل به دادگاهی در کالیفرنیا برای شکایت تنظیم شده از سوی لورا لومر، کنشگر محافظه‌کار ‌در سال گذشته علیه توییتر و جک دورسی، مدیرعامل سابق آن ارائه شده است، توییتر پس از ادغام با شرکت ایکس کورپ، دیگر وجود ندارد.

معلوم نیست این تغییر برای توییتر که از زمان خریداری شدن آن توسط ایلان ماسک، تغییرات زیادی را تجربه کرده است، چه معنایی خواهد داشت.

مالک میلیاردر توییتر در گذشته اظهار کرده بود که خرید توییتر، ایجاد اپلیکیشن همه منظوره ایکس را شتاب خواهد بخشید. ماسک در توییتی با گذاشتن یک حرف “ایکس” (X)، به این حرکت اشاره کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ماسک که دومین مرد ثروتمند جهان است، تمایل خود را برای ساخت یک اپلیکیشن همه‌منظوره مشابه وی‌چت شرکت چینی تنسنت هولدینگز ابراز کرده است.

این اپلیکیشن برای همه چیز از پرداخت و رزرو تا ارسال پیام، استفاده می‌شود. اما درباره این که چطور در امپراطوری تجاری وی جا خواهد گرفت، مبهم بوده است. ماسک همچنین مالک دامنه ایکس دات کام (X.com) است.

انتهای پیام

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا