اخبار سایت

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد، خرداد 1402


—————- رپرتاژ آگهی —————–

همانطور که مطلع هستید نقش اصلی در کنترل آلاینده ها و ایجاد هوای پاک را سیستم های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی ایفا می‌کنند.

البته این نقش با سرمایه‌گذاری کلان قابل انجام است و شرکت های فعال در این صنعت را بر آن می‌دارد تا مناسب ترین سیستم های تهویه مطبوع را برای ارائه انتخاب کرده تا بتوانند سال های متمادی بدون دغدغه در این حوزه رقابت کنند.

ر انتخاب این سیستم ها حضور تیمی متخصص در زمینه طراحی، مهندسی و مشاوره از عوامل موثر به شمار می آید. حضور مشاوری آشنا با ظرفیت ها و مشخصه های متنوع نیز می تواند ارزیابی دستگاه، توصیه محصول و انجام پروژه را در کنار بکارگیری از برندهای معتبر و شناخته شده تضمین کند.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با ارائه خدمات تخصصی سیستم های تهویه مطبوع صنعتی (Central Air Conditioner) و تهویه مطبوع خانگی (Room Air Conditioner) از جمله شرکت های کاردانی است که در راستی آزمایی ظرفیت و کیفیت دستگاه تهویه خانگی و صنعتی تجربه قابل توجهی داراست.

 




با توجه به همکاری شرکت مبتکران گلدیران با برندهای مطرحی از جمله ال جی، مدیا و راس و تولید محصولات خود در قالب برند جی‌پلاس، به پشتوانه تجربیات قبلی، توانسته است با بهره بردن از جدیدترین تکنولوژی های پیشرفته ساختمانی در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی پروژه های معماری و ساختمانی کشور گام های موثری را بردارد.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان محترم، از دیگر ارزش آفرینی های شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در صنعت تهویه مطبوع محسوب می‌شود. این خدمات با شعار سرآمد (سرعت در ارائه خدمات، رضایتمندی مشتری، اقتصادی بودن خدمات، متمایز در ارائه خدمات، دقت و کیفیت در ارائه خدمات) و با هدف عرضه خدمات با کیفیت و ایجاد تجربه خوب و ماندگار، وفادارسازی مشتری، خرید مجدد و کمک به افزایش فروش و رشد کسب و کار ارائه می شود.

شرکت صنایع مبتکران گلدیران در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 26 خرداد ماه 1402 میزبان بازدیدکنندگان، نمایندگان فروش، پیمانکاران دولتی و خصوصی، مشاوران تاسیسات و ساختمان و عموم علاقه‌مندان به این صنعت بود.

در این نمایشگاه مدل های جدید چیلرهای تراکمی و سیستم های VRF در معرض دید متخصصین این صنعت قرار گرفت. شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران علاوه بر تولید و عرضه محصولات تهویه مطبوع داخلی با برند جی پلاس، به منظور توسعه سبد محصولات خود با مشارکت GI Holding، به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش، شروع به عرضه انحصاری جدیدترین مدل های چیلر با برند Clint در ایران با ضمانت گلدیران نموده است.

 




از جمله ابتکارات شرکت صنایع مبتکران گلدیران ایجاد کانال های ارتباطی مستقیم با مخاطبان، همکاران و مشتریان جهت تعامل بیشتر است.

این شرکت در جهت پاسخگویی به سوالات و نیازهای مشتریان در خصوص مشاوره خرید و خدمات پس از فروش راه های ارتباطی متنوعی را همچون وبسایت، اکانت اینستاگرام، اکانت لینکدین و شماره مستقیم 23008 اعلام نموده است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا