فناوری اطلاعات

رزم نمایش روایت حماسه دفاع مقدس در وزارت ارتباطات برگزار شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدرضا تفرشی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات گفت: بسیجیان خانواده ارتباطات در ۵۲ حوزه و پایگاه مقاومت بسیج در تهران در شرکت های و سازمان های تابعه و بخش خصوصی این حوزه عضویت دارند که متولی آن مرکز بسیج وزارت ارتباطات است.

وی در مورد برنامه های مرکز بسیج وزارت ارتباطات در هفته گرامیداشت دفاع مقدس افزود: این برنامه ها در ۱۰ عنوان از محیط آرایی به عنوان یک اقدام فرهنگی آغاز و تا برپایی نمایشگاه ها و رزم نمایش ادامه دارد که در مرکز وزارت ارتباطات و شرکت ها و سازمان های تابعه اجرا شده است.

تفرشی در مورد برنامه هایی که به صورت متمرکز در پردیس وزارت ارتباطات تدارک دیده شده، گفت: نمایشگاه و رزم نمایش روایت حماسه از امشب پنجم تا هفتم مهرماه در سه شب از ساعت ۱۹.۳۰ تا ۲۱ در محل پردیس این وزارتخانه برگزار و راوی روایت های حماسی دفاع مقدس است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه اجرای چنین رزم نمایشی در وزارتخانه ها سابقه ندارد، افزود: این رزم نمایش به صورت نمایش ۵۰ دقیقه ای با جلوه های صوت، نور و عملیات رزمی در صحنه اجرا می شود.

تفرشی تصریح کرد: این نمایش خاطرات یکی از رزمندگان سپاه حضرت رسول‌الله (ص) است که از دوران دفاع مقدس آغاز و تا به امروز و اتفاقات سال گذشته می رسد و این وقایع به نمایش در می آید.

وی برنامه دیگر این ایام را کاروان دفاع مقدس نام برد و افزود: از ۴ مهرماه به مدت سه روز این کاروان به صورت نمایش، اعزام های زمان دفاع مقدس را تداعی می کند و این کاروان در مسیر خود به سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و تعدادی از میادین و مدارس شهر تهران می رود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات، درباره برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس تصریح کرد: این نمایشگاه از ۱۰ غرفه تشکیل شده که تلفیقی از وقایع دوران اسلام با دفاع مقدس را به نمایش می گذارد و پیوندی نیز با شهید نصرالهی یکی از شهدای ارتباطات دارد که به همین منظور افتتاح نمایشگاه با حضور خانواده این شهید در روز چهارشنبه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه چنین برنامه هایی در گذشته به موسسات و مراکز فرهنگی با هزینه های بالا سپرده می شد، افزود: نمایشگاه و رزم نمایش روایت حماسه به صورت کامل با توانمندی و ظرفیت اعضای بسیج وزارت ارتباطات تهیه و تدارک شد و این موضوع وجه تمایز این دوره با دوره های گذشته برگزاری چنین مراسم هایی است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا