فناوری اطلاعات

شکایات مشترکان خوزستانی به صورت مجزا مورد رسیدگی قرار گرفت



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی به شکایات مشترکان از شرکت مخابرات در استان خوزستان با حضور مدیرکل حمایت از حقوق مصرف کننده و مدیرکل منطقه جنوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران و مدیر منطقه مخابراتی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه ۴۵ شکایت مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان که در سامانه ۱۹۵ ثبت شده بود با موضوعاتی چون سرقت کابل، توسعه فیبر نوری، تامین تجهیزات سرقت شده و همکاری مقامات محلی، مطرح و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

در همین ارتباط پیمان قره داغی مدیرکل حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات، استان خوزستان را جزو پرشمارترین استان ها از نظر تعداد شکایات به ثبت رسیده، دانست و گفت: علاوه بر آن استان خوزستان جزو سه استانی است که بیشترین شکایات مردمی را نیز در سال گذشته داشته است.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات ارتباطی مردم از اولویت های وزارت ارتباطات به شمار می رود، افزود: ضروری است تا اپراتورها نسبت به بررسی دقیق و رسیدگی به شکایت های به ثبت رسیده تا رفع آن اقدام کنند.

قره داغی تصریح کرد: ابتدا باید بررسی شود که علت نارضایتی بالای مردم و افزایش نرخ شکایت های به ثبت رسیده در استان خوزستان از خدمات شرکت مخابرات چیست و سپس سریعا با تشکیل تیم های فنی به صورت ویژه نسبت به برطرف کردن موانع و مشکلات مردم در این استان اقدام کرد.

مدیرکل حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات با اشاره به تلاش انجام شده در این سازمان برای رسیدگی سریع تر به مشکلات مردم، تصریح کرد: در سال گذشته با برنامه ریزی انجام شده و اهتمامی که نسبت به این امر وجود داشت، زمان پاسخگویی به شکایات به ثبت رسیده مشترکان از شرکت مخابرات ایران در سامانه ۱۹۵، ۱۵ درصد نسبت به سال قبل آن کاهش یافته است.

بنابر این گزارش، کمیته حفاظت از حقوق مصرف‌کننده به‌منظور رسیدگی به شکایات باقی‌مانده مشترکان از اپراتورهای ارتباطی به‌صورت منظم جلساتی را در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می‌کند و در آن به شکایات ثبت‌شده مشترکان در سامانه ۱۹۵ که بعد از سپری کردن فرایند معمول از سوی اپراتورها باقی‌مانده است، رسیدگی می شود.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا