اخبار سایت

راه‌اندازی «تلگرام بیزینس» با امکانات ویژه برای کسب‌و‌کارها



این نسخه ویژه با ارائه امکاناتی منحصربفرد، فرصت تازه‌ای را برای شرکت‌ها و برندها فراهم می‌کند تا بتوانند با مشتریان و مخاطبان هدف خود ارتباط بهتر و سازمان‌یافته‌تری داشته باشند.

بر خلاف واتس‌اپ که برنامه جداگانه‌ای با نام واتس‌اپ بیزینس را برای کسب‌وکارها ارائه کرده است، تلگرام بیزینس به صورت یکپارچه در داخل برنامه اصلی و تجربه کاربری موجود تلگرام ادغام شده است. این امر مدیریت و استفاده از این قابلیت‌های ویژه را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

از جمله امکانات ویژه تلگرام بیزینس می‌توان به ارسال پیام‌های خودکار خوشامدگویی و غیبت، پاسخ‌های از پیش تعریف شده سریع، امکان نمایش ساعات کاری و موقعیت شرکت در پروفایل، و شخصی‌سازی با استفاده از ایموجی‌ها اشاره کرد. علاوه بر این، تلگرام بیزینس امکانات پیشرفته و منحصربفردی نیز برای بخش استوری در نظر گرفته است.

استوری‌های کسب و کارها در تلگرام بیزینس با کیفیت بالاتر و در اولویت نمایش بیشتری در فید کاربران قرار می‌گیرند. ضمن اینکه کنترل بیشتری روی حریم خصوصی و امکانات سفارشی سازی گسترده تری برای آنها در نظر گرفته شده است. این ویژگی ها به کسب و کارها اجازه می دهد تا محتوای تبلیغاتی و بازاریابی خود را به شکل جذاب تر و هدفمندتری به مخاطبان ارائه دهند.

در حالی که دسترسی به تمام این امکانات به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه نیاز دارد، تلگرام بیزینس یک راه حل یکپارچه و کاربردی برای شرکت هایی است که می خواهند از تجربه و محیط آشنای تلگرام برای برقراری ارتباط حرفه ای با مشتریان خود بهره بگیرند. این اقدام نشان دهنده تمرکز و تلاش تلگرام برای تسهیل فعالیت بازرگانی کسب و کارهای مختلف است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا