اخبار سایت

ادامه تغییرات ماسک در توییتر؛ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری برای کاربران




ایلان ماسک، مالک توییتر که البته دیگر باید آن‌را ایکس نامید در توییتی از در راه بودن تماس‌های صوتی و تصویری برای کاربران این شبکه خبر داد. او البته اشاره نکرده که این امکان جدید از چه زمانی در دسترس خواهد بود. 

به گزارش ایتنا و به نقل از یورونیوز، این میلیاردر جنجالی همچنین اضافه کرده که برای برقراری این تماس‌ها احتیاجی به شماره تلفن نیست و کاربران با سیستم‌های کامپیوتر ویندوز، مک‌بوک، اندروید و همچنین IOS که مختص گوشی‌های موبایل آیفون است می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند. 

ماه گذشته ایلان ماسک در ادامه تغییر و تحولات گسترده در توییتر، حتی نام این شبکه را تغییر و آن‌را ایکس نامید. او همچنین واژگان مصطلح مخصوص این شبکه اجتماعی نظیر توییت و ریتوییت را هم به پست و ری‌پست تغییر داد. 

مجموعه تحولاتی که از زمان حضور ایلان ماسک در توییتر رقم خورده، به شدت ارزش این شبکه اجتماعی را کاهش داده است. امری که خود ماسک هم چندین بار به آن اعتراف کرده است. 

ایلان ماسک گفته قصد دارد توییتر را به یک «اپلیکشین همه‌چیز» تغییر دهد و با الهام گرفتن از شبکه اجتماعی چالش‌برانگیز وی‌چت، توییتر را به چیزی شبیه آن اپلیکیشن چینی تبدیل کند. او همچنین گفته قصد دارد در ادامه این تغییرات امکان انجام امور مالی را هم به توییتر اضافه کند. ایلان ماسک که یکی از کارهای ابتدایی‌اش در توییتر پولی کردن تیک آبی بود همچنین قصد دارد امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی و یا داشتن کیف‌ پول دیجیتال را به توییتر و یا همان ایکس اضافه کند. 

ایلان ماسک همچنین چندی قبل لوگوی پرنده آبی معروف توییتر را هم کنار گذاشت و به جای آن تصمیم گرفت از حرف ایکس انگلیسی به عنوان لوگوی این شبکه اجتماعی دگرگون شده استفاده کند.

 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا