اخبار سایت

با هوش مصنوعی غلط‌های املایی خود را به صفر برسانید!


بر اساس گزارشی که واشنگتن پست منتشر کرده است، شاید این ویژگی کامل نباشد و این روش نوشتن نیاز به آموزش داشته باشد. با این حال باعث می‌شود در مقایسه با ضربه زدن روی حروف صفحه، سریع‌تر و با غلط‌های املایی کمتری تایپ کنید.

تایپ با استفاده از کشیدن انگشت روی صفحه کلید یک گزینه استاندارد کیبورد در آیفون، گوشی‌های سامسونگ گلکسی و برخی دیگر از گوشی‌های اندرویدی است.

با این حال، حتی اگر تایپ پیمایشی برای شما مناسب نباشد، هوش مصنوعی می‌تواند به روش‌های دیگری به شما کمک کند.

ویژگی‌های معمولی هوش مصنوعی، مانند تصحیح خودکار، توصیه‌های نتفلیکس و جستجوهای وب، برخلاف بسیاری از ربات‌های چت هوش مصنوعی، ارزش خود را ثابت کرده‌اند.

این ویژگی از طریق صفحه‌کلید Gboard گوگل در آیفون، گوشی‌های گلکسی و سایر صفحه‌کلیدهایی که می‌توانید دانلود کنید، کار می‌کند.
 

در تلفن شما یک سیستم هوش مصنوعی وجود دارد که یاد می‌گیرد چگونه الگوها را تشخیص دهد و نتایج را پیش بینی کند. سه سرنخ برای حدس زدن آنچه می نویسید با پیمایش وجود دارد.

اینها مختصات مکانی هستند، زیرا هوش مصنوعی بررسی می کند که انگشت شما در حین پیمایش در صفحه چقدر به حروف نزدیک است و احتمال کلمه ای را که انتخاب کرده اید طبقه بندی می کند.

وقتی انگشت خود را از روی صفحه بردارید، صفحه کلید یک کلمه ممکن را فهرست می کند. همچنین ممکن است کلمات جایگزین دیگری را برای انتخاب مشاهده کنید، مانند پیشنهادات تصحیح خودکار.

می‌توانید از ویژگی تایپ شناور در هر جایی که متنی را تایپ می‌کنید، مانند پیام‌های متنی، ایمیل‌ها و گاهی اوقات برای پیش‌نویس خبرنامه استفاده کنید.

تایپ سر خوردن یک ویژگی خودکار در صفحه‌کلید داخلی گوشی‌های iPhone و Samsung Galaxy است.

چگونه آن را فعال کنیم

اکنون باید بتوانید با کشیدن انگشت روی آیفون خود تایپ کنید. اگر کار نمی‌کرد، به تنظیمات بروید و در بخش General گزینه Keyboard را انتخاب و دکمه «Slide to Type» را روشن کنید. (وقتی دکمه را روشن می کنید یک رنگ سبز خواهید دید.)

هوش مصنوعی با تشخیص صدای ضربه انگشت روی صفحه کلید، رمز عبورتان را می‌دزدد

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا