اخبار سایت

قابلیت جدیدی به اپل‌واچ افزوده می‌شود



براساس اطلاعاتی از یک درخواست ثبت اختراع جدید تحت عنوان مجموعه نور مدولار برای دستگاه‌های پوشیدنی (Modular Light Assembly For A Wearable Device) به نظر می‌رسد که اپل در حال توسعه‌ روشی برای اضافه کردن مجموعه‌ای نوری مدولار، مانند یک چراغ قوه، به بند ساعت اپل‌واچ است.

این طراحی نشان می‌دهد که چراغ قوه ممکن است دارای باتری مجزا باشد، که مزیت آن کاهش خطر تخلیه باتری دستگاه پوشیدنی در صورت استفاده از باتری است. این ایده ممکن است به کاربران اجازه دهد تا چراغ قوه را به صورت موثرتر به محل مورد نظر خود هدایت کنند بدون اینکه نگران تخلیه باتری باشند.

خواب جدید اپل برای ساعت‌هایش | اپل‌واچ مجهز به این وسیله مهم می‌شود

در این درخواست ثبت اختراع، به جای استفاده از چراغ قوه مجازی روی صفحه نمایش، پیشنهاد شده است که یک چراغ واقعی بر روی بند ساعت Apple Watch نصب شود. این چراغ نزدیک به شاسی ساعت قرار گرفته و نور آن می‌تواند در هر جهتی که کاربر نشانه می‌رود، جدا از نمایشگر دستگاه پوشیدنی تابیده شود.

این طراحی می‌تواند نور قابل رؤیتی را در جهتی که موازی یا تقریباً موازی با محور تعریف شده توسط یک اندام کاربر است، تولید کند. این یک نوآوری جالب است زیرا امکان استفاده از چراغ قوه را به شیوه‌ای مفیدتر و کارآمدتر فراهم می‌کند.

درخواست ثبت اختراع به دو مخترع اختصاص داده شده است، از جمله Daniel J. Hiemstra، که قبلاً روی طراحی لبه‌های صاف برای ساعت Apple Watch کار کرده است.

منبع: همشهری آنلاین

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا