اخبار سایت

گام محکم برای توسعه دیپلماسی مهارت



به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه «دوره آموزشی بین‌المللی تعمیر و نگهداری خودرو ویژه مربیان ۷ کشور آفریقایی» در تهران برگزار شد و مربیان آفریقایی، گواهینامه پایان دوره تعمیر و نگهداری خودرو دریافت کردند. این مربیان که از کشورهای سنگال، موریتانی، مالی، ساحل عاج، بورکینافاسو، کامرون و گینه، میهمان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بودند، در طول مدت دو هفته دوره‌های مختلف آموزشی تعمیر و نگهداری خودرو فرا گرفتند.

مراسم اختتامیه با حضور مسئولان ارشد وزارت امور خارجه، سفیر بورکینافاسو در تهران، محمدخانی معاون امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران و کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این مراسم، با تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی سازمان گفت: امروز و در راستای توسعه دیپلماسی مهارت، شاهد اتفاقات بزرگی هستیم؛ حضور مربیان ۷ کشور آفریقایی نتیجه تعامل سازنده وزارت امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه و گسترش دیپلماسی مهارت است.

وی افزود: ما امروز به جای یک کشور وابسته، به مرحله‌ای رسیدیم که می‌توانیم آموزش‌های مهارتی را به اقصی نقاط دنیا ارائه دهیم.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع خبر

دکمه بازگشت به بالا