اخبار سایت

۱۰ سلبریتی زن با بیشترین دنبال‌کننده در فیس‌بوک سال ۲۰۲۴



فیس‌بوک یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های برای اشتراک‌گذاری عکس، ویدئو و تبلیغات برند است. تقریبا هر سلبریتی از فیس‌بوک استفاده می‌کند، به همین دلیل در سراسر جهان به شدت محبوب شده است و هر روز به طور مداوم به کاربران آن اضافه می‌شود. 

در این مطلب در مورد برترین زنان سلبریتی با بیشترین فالوور در فیس‌بوک در سال ۲۰۲۴ صحبت خواهیم کرد.

این سلبریتی‌های زن محبوب‌ترین سلبریتی‌های زن جهان در فیس‌بوک در سال ۲۰۲۴ هستند. زیرا بالاترین فالوور فیس‌بوک را دارند.
 

۱۰ سلبریتی زن برتر فیس‌بوک در سال ۲۰۲۴

شکیرا که یکی از سرشناس‌ترین خوانندگان لاتین به حساب می‌آید و به لطف زندگی جنجالی خود به شهرت جهانی دست پیدا کرده است، با ۱۲۴ میلیون فالوور در صدر این لیست قرار دارد.

ریحانا، خواننده و طراح مد مشهور جزو هنرمندانی است که با تلاش و پشتکار خودش به موفقیت‌های فراوانی دست یافته است، با ۱۰۴ میلیون فالوور در جایگاه دوم قرار گرفته است.

سلنا گومز که محبوب ترین خواننده پاپ، طراح مد و بازیگر زن آمریکایی به شمار می‌رود با ۸۹ میلیون فالوور در جایگاه سوم قرار دارد.

اما تیلور سوئیفت که یک خواننده پاپ، ترانه سرا و جذاب ترین خواننده آمریکایی قهرمان جوایز چند گرمی است که به آمریکا تعلق دارد، با ۸۰ میلیون فالوور در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

اما کیتی پری که به عنوان دختر جذاب کالیفرنیا شناخته شده است و جوایز زیادی چون چهار رکورد جهانی گینس، پنج جایزه موسیقی آمریکا، جایزه بریت و جایزه جونو را به دست آورده است، با ۷۱ میلیون فالوور در جایگاه پنجم قرار دارد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا