اخبار سایت

دو نسخه پولی ایکس عرضه شد



شرکت ایکس اعلام کرد یک مدل اشتراک ماهانه ۱۶ دلار هزینه دارد و شامل همه ابزارها و ویژگیهای عرضه شده در پلتفرم ایکس و بدون تبلیغات است. با این حال، فعلا برای کاربرانی قابل دسترس است که از طریق مرورگر وب، به این پلتفرم دسترسی دارند.

مدل اشتراکی دیگر، ماهانه سه دلار قیمت دارد اما بدون تبلیغات نیست.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شبکه اجتماعی ایکس در راستای تبدیل شدن به یک اپلیکیشن همه منظوره، قصد دارد تماس صوتی و تصویری را برای بعضی از کاربران عرضه کند.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک که مالک شبکه اجتماعی ایکس است، گزینه‌های متعددی را برای افزایش درآمدزایی از این پلتفرم، بررسی می‌کند.

ماسک که در اکتبر سال ۲۰۲۲، این شبکه اجتماعی را خریداری کرد، از طریق دریافت هزینه اشتراک از کاربران و تلاش برای برگرداندن تبلیغات کنندگان، به دنبال تقویت درآمدش است. وی اذعان کرده که این پلتفرم با کاهش درآمد روبرو شده و عامل آن، کنشگرانی بوده‌اند که تبلیغات کنندگان را برای عدم نمایش تبلیغات در پلتفرم ایکس، تحت فشار قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش رویترز، مالک میلیاردر ایکس، پیش از این، سرویس اشتراکی «بلو» را با نرخ ماهانه هشت دلار عرضه کرد و به شرکت‌هایی که در این پلتفرم تبلیغات می‌کنند، تخفیف می‌دهد. اما این شرکت به دلیل نظارت ضعیف بر محتوا، با انتقاد روبرو شده و تبلیغات کنندگان مایل نیستند تبلیغاتشان در کنار محتوای نامناسب، نمایش داده شود.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا