اخبار سایت

از خواب بیدارم کردند و گفتند بایرن تو را می‌خواهد!


کد خبر : 2008273 |
21 اسفند 1402 ساعت 19:21 |
3.3K بازدید |

1
دیدگاه

کیه‌ران تریپیه:

کیه‌ران تریپیه، مدافع نیوکسل، تایید کرد که بایرن مونیخ مشتاق جذب او بود اما این بازیکن تصمیم گرفت در انگلیس بماند.

به گزارش”ورزش سه”، کیه‌ران تریپیه در بازار نقل و انتقالات زمستانی گذشته بسیار به بایرن مونیخ نزدیک بود. با این حال، انتقال او به این باشگاه آلمانی در آخرین لحظات به دلیل درخواست مالی بالای نیوکسل، به نتیجه نرسید و نیوکسل حتی پیشنهاد 15 میلیون یورویی برای این دفاع راست را رد کرد.

سرانجام ساشا بوئی فرانسوی که 10 سال از تریپیه کوچکتر بود پس از پرداخت 30 میلیون یورو به گالاتاسرای ترکیه، به بایرن منتقل شد.

تریپیه پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال از انجمن نویسندگان فوتبال گفت:”من 33 سال سن دارم، هرگز فکر نمی کردم که بایرن بخواهد با من در این سن قرارداد ببندد، بنابراین این را به عنوان یک اعتبار می‌دانم. این اتفاق دیوانه کننده بود. در نیویورک بودم و آن‌ها من را ساعت 5 صبح از خواب بیدار کردند و گفتند که بایرن می‌خواهد من را به خدمت بگیرد.”

تریپیه اعلام کرد در زمان حضورش در تاتنهام و همچنین در تیم ملی، با هری کین، که اکنون در بایرن است، یک اتاق رختکن مشترک داشت:”بله او همیشه به من پیام می‌داد. بدون اینکه به من فشار بیاورد فقط از من پرسید: “درست است؟” چنین پیام‌هایی به من می‌داد.”

بازیکن سابق اتلتیکو مادرید، جایی که قبل از پیوستن به نیوکسل در آن بازی می‌کرد، دلایل خود برای عدم انتقال به بایرن را اعلام کرد:”بچه‌ها دوست دارند اینجا زندگی کنند.  خیلی سریع مستقر شدیم. مردم نیوکسل شگفت انگیز هستند. خیلی از بازیکنان دیگر از این فرصت استفاده می‌کردند و با بایرن قرارداد امضا می‌کردند اما من به باشگاه و خانواده‌ام وفادار ماندم.”

منبع ورزش سه

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع خبر

دکمه بازگشت به بالا