اخبار سایت

گلکسی S25 رقیب نخواهد داشت



اواخر سال ۲۰۲۳، یکی از افشاگران مطرح حوزه دیجیتال مدعی شد که گلکسی S25 و S25 Plus GN3 قرار است به سنسور سونی مجهز شود که گزارش جدیدی از ETNEWS کره‌ای این موضوع را تایید کرد.

طبق این گزارش سونی در حال انتقال برخی از مراحل فرآیند تولید حسگر تصویر به کشور اصلی سامسونگ، یعنی کره جنوبی است. این کمپانی اشاره‌ای به تولید سنسور برای گلکسی اس۲۵ نکرده اما متذکر شده که سامسونگ از ترکیبی از سنسورهای سونی و سنسورهای خودش در محصولات آینده خود استفاده خواهد کرد.

خبرها حاکی از آن است که سنسور جدیدی که سونی برای گلکسی اس۲۵ در نظرگرفته از محصولات فعلی این کمپانی مشهور ژاپنی قوی‌تر است و به گلکسی اس۲۵ کمک می‌کند تا با سایر گوشی‌ها رقابت بهتری داشته باشد. 

هرچند که سامسونگ در مقوله همکاری با سونی، ریسک نسبتا بزرگی را پذیرفته است، چراکه ورود این شرکت به کره می‌تواند بر بخش LSI سامسونگ فشار وارد کند.

در افشاگری اخیر، به تغییرات ظاهری سری جدید گلکسی S نیز اشاره شده و کارشناسان این حوزه معتقدند که نسخه‌های مجهز به کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۴ ممکن است عملکرد بهتری نسبت به آیفون ۱۶ داشته باشند و پیش‌بینی می‌شود که خانواده اس۲۵ سامسونگ عنوان برترین گوشی سال آینده را کسب کند و گوشی‌هایی نظیر آیفون ۱۶ توان رقابت با آن را نداشته باشند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا