بازار

بهترین منبع تحت فشار و لوازم شوفازخانه کدام است ؟

بهترین منبع تحت فشار و لوازم شوفازخانه کدام است ؟

همانطور که می دانید امروزه نصب منبع تحت فشار در کنار پمپ آب در موتورخانه یا شوفاژخانه انجام می گیرد که این منبع برای نگهداری و ذخیره آب در خود بسیار ضروری است و فشار آب را توسط پرشرسوئیچ تنظیم می کند و فشار آب مورد نیاز آپارتمان ها تامین می شود .

فواید استفاده از منبع تحت فشار چیست ؟

منبع تحت فشار باعث تعادل کل فشار سیستم پمپ آب خانگی می شود و یک تعادلی بین فشار بالا و پایین ایجاد می کند و از فرسوده شدن پمپ آب جلوگیری می کند . چون پمپ آب خانگی به دفعات روشن و خاموش می شود این منبع تحت فشار زیلمت باعث جلوگیری از روشن شدن پمپ بیش از اندازه می شود و از خراب شدن آن جلوگیری می کند و همیشه آب در منبع ذخیره می ماند و امکان ذخیره شدن بستگی به منبع و گنجایش آن دارد . این منبع باعث کاهش مصرف انرژی برق می شود و پمپ آب به دلیل وجود منبع کمتر روشن می شود . برای خرید منبع تحت فشار زیلمت شما می توانید به سایت شرکت فرات کو مراجعه و نحوه خرید را مشاهده نمایید.

بهترین منبع تحت فشار کدام است ؟

منبع تحت فشار شامل منبع تک محفظه ای و منبع تحت فشار دیافراگمی و تیوبی است . منبع تحت فشار تک محفظه ای به دلیل مشکل بروز هم زمان آب و هوا به داخل منبع دیگر تولید نمی شود.

منبع تحت فشار دیافراگمی و تیوپی از بهترین منبع تحت فشار می باشد که در این منبع آب و هوا از طریق یک لایه از جنس پلاستیک از هم جدا شده است و این لایه پلاستیکی به دلیل فشار در منبع بالا و پایین می رود و روند کار منبع تیوپی و دیافراگمی مثل هم می باشد و هر دو برای جداسازی آب از هوا در منبع کار می کنند و یکی از این منبع ها منبع تحت فشار زیلمت می باشد.

ویژگی های منبع تحت فشار زیلمت چیست ؟

یکی از بهترین منبع های تحت فشار منبع تحت فشار زیلمت است که دارای دو نوع تیوبی و دیافراگم است و ظرفیت آن ۲۴ لیتر تا ۱۰۰۰ لیتر است . جنس این منبع از کربن استیل ، فیوج استیل و تیوب پلاستیک است . جنس دیافراگم این منبع از کائوچو است و قابلیت تحمل دمای ۱۰ تا ۹۹ درجه سانتیگراد را دارد و حمل آن بسیار آسان و باعث کاهش مصرف برق و آب می شود و کاربرد آن برای مصارف آب بهداشتی و گرمایشی است. برای خرید منبع تحت فشار زیلمت شما می توانید با شرکت فرات کو به صورت آنلاین ارتباط و مشاوران شرکت شما را در زمینه خرید این منبع راهنمایی می کنند.

لوازم و تجهیزات شوفاژخانه یا موتورخانه چیست ؟

از زمانی که بخاری ها در ساختمان ها برچیده شد موتورخانه ها باعث تامین آب گرم مصرفی و گرمایش شدند که گرمایش از طریق مختلف مانند شوفاژها و غیره انجام می شود که از لوازم یک موتورخانه می توان دیگ ، مشعل ، پمپ موتورخانه ، منبع انبساط را نام برد .

دیگ یا بویلر

دیگ یا بویلر از تجهیزات و لوازم شوفاژخانه است که از مولد های گرمایی موتورخانه به شمار می رود و آب در این دیگ ها دارای دماهای مختلف می باشد و جنس این دیگ ها از چدن یا فولاد هستند.

پمپ شوفاژخانه چیست ؟

پمپ آب در شوفاژخانه برای انتقال آب با فشار بالا بسیار ضروری است . آب گرم توسط پمپ شوفاژخانه در لوله ها انتقال پیدا می کند . این پمپ ها دارای ابعاد و ظرفیت متفاوتی هستند و از لوازم و تجهیزات موتورخانه محسوب می شوند . برای خرید پمپ موتورخانه می توانید به شرکت فرات کو مراجعه و از نحوه خرید این محصولات اطلاع حاصل کنید.

مشعل چیست ؟

یکی دیگر از تجهیزات مهم لوازم شوفاژخانه مشعل می باشد که عمل تولید حرارت و گرما را در دیگ توسط مشعل انجام می شود و سوخت مشعل ها از گاز یا گازوئیل است و انرژی حرارتی دیگ را برای گرم کردن آب داغ مشعل انجام می دهد .

منبع انبساط

منبع انبساط در تجهیزات شوفاژخانه از لوله ها مراقبت می کند و از ترکیدگی آنها جلوگیری و در صورت کم شدن حجم آب موجود در منبع ، آب را به سیستم انتقال می دهد و دارای دو نوع باز و بسته می باشد . برای خرید منبع تحت فشار زیلمت شما می توانید با شرکت فرات کو ارتباط و مشاوران شرکت آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

خرید منبع تحت فشار و لوازم شوفاژ خانه

برای خرید پمپ شوفاژخانه  شما می توانید به شرکت فرات کو که یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه پمپ های ایرانی و خارجی است مراجعه و از نحوه خرید منبع تحت فشار زیلمت  و پمپ موتورخانه  اطلاع حاصل کنید.

دکمه بازگشت به بالا