بازارفناوری اطلاعاتفناوری های نوین

بهترین سایت ها برای مقایسه دو گوشی موبایل

وب‌سایت‌های زیادی وجود دارند که به بررسی و مقایسه گوشی‌ها از برندهای مختلف می‌پردازند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین سایت مقایسه گوشی همراه بپردازیم.

بهترین سایت مقایسه گوشی خارجی

این وبسایت‌ها را می‌توان به‌عنوان بهترین مرجع برای به دست آوردن اطلاعات کامل درباره ویژگی‌ها و مشخصات گوشی‌های مختلف به شمار آورد. در ادامه با 10 سایت معتبر خارجی بیشتر آشنا می‌شوید.

وب‌سایت GSMArena

GSMArena یکی از بهترین سایت مقایسه گوشی است که اطلاعات جامع و به‌روزی درباره مشخصات گوشی‌های مختلف از برندهای گوناگون مانند موتورلا، نوکیا، سامسونگ، اپل، سونی، شیائومی و غیره ارائه می‌دهد.

بعلاوه، در این وب‌سایت شایعاتی در مورد مشخصات گوشی‌های مختلفی که به‌طور رسمی اعلام‌نشده‌اند، منتشر می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب‌توجه این وب‌سایت آن است که یک واژه‌نامه اختصاصی پیرامون اصطلاحات فنی تلفن همراه به کاربران ارائه می‌دهد تا به این ‌وسیله به آماتورها کمک کند تا با اصطلاحات تخصصی در این زمینه آشنا بشوند.

وب‌سایت Kimovil

یکی دیگر از بهترین سایت مقایسه گوشی همراه، Kimovil است که اطلاعاتی کاملا بی‌طرفانه درباره گوشی‌ها از برندهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌این‌ترتیب، کاربران می‌توانند به‌سادگی گوشی‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند.

این وب‌سایت، علاوه بر گوشی همراه، اطلاعات دقیقی درباره انواع تلویزیون و تبلت از کمپانی‌های مختلف ارائه می‌دهد.

91mobiles

91mobiles وب‌سایتی است که علاوه بر اطلاعات دقیق درباره مشخصات گوشی‌های مختلف، به بیان ویژگی‌های انواع گجت‌های الکتریکی مانند تلویزیون، تبلت، ساعت هوشمند، دوربین‌های دیجیتالی و حرفه‌ای و غیره می‌پردازد.

در این وب‌سایت، کاربران می‌توانند به هریک از گجت‌ها امتیاز بدهند. بنابراین بر اساس این امتیازات و نظرات آن‌ها به‌سادگی می‌توانید درباره خرید هرکدام از آن‌ها تصمیم‌گیری کنید.

GadgetsNow

چهارمین وب‌سایت در لیست بهترین سایت مقایسه گوشی همراه، Gadgetsnow است که امکان مقایسه هم‌زمان چهار گوشی مختلف را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند این مقایسه را ازنظر جنبه‌های فنی مانند تراشه، عمر باتری، دوربین، رم، حافظه داخلی و غیره انجام بدهند.

PhoneArena

وب‌سایت مشهور phoneArena جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات درباره مشخصات کامل گوشی‌های مختلف از برندهای گوناگون (حتی برندهای کمتر شنیده‌شده) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فیلتر و موتور جست‌وجوی این وب‌سایت بسیار پیشرفته است که علاوه بر نمایش مشخصات گوشی‌های همراه، به بررسی دیگر ویژگی‌های آن‌ها مانند سایز، کیفیت دوربین و غیره می‌پردازد و این امکان را به کاربران می‌دهد تا گوشی‌های مختلف را از این دید باهم مقایسه کنند. بعلاوه، امکان نمایش تصاویر 360 درجه از گوشی‌های مختلف در این سایت فراهم است.

Smartprix

Smartprix یکی دیگر از بهترین سایت مقایسه گوشی است که با کمک ابزارهای دقیقی که در اختیار دارد بهترین گوشی با ارزش خرید بالا را (با توجه به بودجه‌ کاربر) معرفی می‌کند.

در این وب‌سایت امکان مقایسه تا چهار گوشی مختلف و بررسی تمامی ویژگی‌های آن‌ها امکان‌پذیر است. از نقاط قوت این وب‌سایت، برجسته کردن نقاط مثبت و ضعف گوشی‌های همراه است که درنتیجه فرایند خرید را برای کاربران آسان می‌کند.

Versus

Versus یکی از پیشرفته‌ترین وب‌سایت‌های گوشی‌های مختلف است که به کاربر اطلاع می‌دهد در میان گوشی‌هایی که در حال بررسی و مقایسه آن‌هاست، کدام ارزش خرید بالاتری دارد.

با اسکرول به پایین، می‌توانید رتبه‌بندی گوشی‌های مختلف بر اساس معیارهایی مانند دوربین، نمایشگر، طراحی، تراشه و غیره مشاهده کنید. بعلاوه، توضیحات دقیق مربوط به هریک از این معیارها در پایین قسمت مربوطه با جزئیات آورده شده است.

PhoneScoop

PhoneScoop یکی دیگر از بهترین سایت مقایسه گوشی در لیست ماست که اطلاعات پایه‌ای درباره گوشی‌های مختلف را در قالب یک جدول با کاربرانش به اشتراک می‌گذارد.

گفتنی است که در این وب‌سایت، تنها امکان مقایسه دو مدل گوشی وجود دارد.

WireFLY

WireFLY از وب‌سایت‌های معتبر آمریکایی در این زمینه است که امکان مقایسه گوشی‌های مختلف بر اساس ویژگی‌، قیمت، برند، رنگ و دیگر موارد را برای کاربران مهیا کرده است.

Gadget360

Gadget360 یکی دیگر از بهترین سایت مقایسه گوشی است که به شما می‌گوید کدام گوشی دقیقا مناسب شماست. این وب‌سایت، علاوه بر در اختیار گذاشتن مشخصات کلیدی گوشی‌ها به کاربر، گوشی‌ها را بر اساس معیارهایی مانند دوربین، قدرت پردازنده، نرم‌افزار، رم و غیره به‌طور جداگانه رتبه‌بندی می‌کند.

معرفی چند وب‌سایت معتبر ایرانی

  • دیجی‌کالا
  • مرجع موبایل ایران (mobile.ir)
  • زومیت
  • ایلماز
  • ·         19kala
  • gsm.ir
  • و بسیاری دیگر

کلام آخر

تمامی وب‌سایت‌های معرفی‌شده در بالا، جزء بهترین مراجع برای به دست آوردن اطلاعات جامع، کامل، بی‌طرفانه از گوشی‌های مختلف هستند. بعلاوه، در این وب‌سایت‌ها امکان مقایسه گوشی‌ها بر اساس معیارهایی چون تراشه، دوربین، صفحه نمایشگر، سایز و غیره وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا