فناوری های نوین

برگزاری نمایشگاه ملی توسعه فناوری اپتیک و کوانتوم در آبان ماه



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این رویداد علمی، فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات، آشنایی با آخرین دستاوردها و ارتقاء همکاری های علمی و تجاری در زمینه لیزر و فوتونیک ایجاد می کند.

در نمایشگاه ملی اپتیک و کوانتوم به عنوان مهم‌ترین رویداد توسعه فناوری در حوزه اپتیک و کوانتوم در کشور، شرکت‌ها و موسسات علمی – تحقیقاتی داخلی فرصت خواهند داشت تا تجارب خود را در زمینه‌های مختلف اپتیک، لیزر، فوتونیک و کوانتوم عرضه کرده و با سایر اعضای این صنعت و متقاضیان فناوری تبادل نظر کنند.

از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های تخصصی با حضور اساتید، متخصصان و فناوران معتبر در حوزه اپتیک و کوانتوم به منظور ارتقاء دانش فنی و علمی مخاطبان می‌باشد.

ستاد اپتیک و کوانتوم آمادگی دارد بخشی از هزینه‌های شرکت‌های متخصص در حوزه فناوری اپتیک و کوانتوم را برای شرکت در این ورکشاپ ها پرداخت نماید.

این رویداد در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران سالن ۵ برگزار خواهد شد. جهت ثبت نام در این نمایشگاه می توانید به لینک https://nanoexhibition.ir/auth مراجعه کنید. همچنین امکان کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۰۶۴۹۴۷ داخلی ۷۸۱۷ هم وجود دارد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا