اخبار سایت

حضور ایرانسل در اتواکسپو تهران



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو ایران، از ۹ بهمن ۱۴۰۲ آغاز به کار می‌کند و از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، میزبان علاقه‌مندان است. راهکارهای سازمانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در این نمایشگاه، محصولات و راهکاری دیجیتال و هوشمند خود از جمله سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، سرویس خودرو متصل (Connected Car) و سبدی از سرویس‌های دیجیتال ایرانسل مانند دانا پلاس، یلو ادوایز، یلو هاب و… را در غرفه ملل این نمایشگاه، به بازدیدکنندگان، صاحبان صنایع و خودروسازان، معرفی می‌کند.

راهکارهای سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه که با تمرکز بر فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه خودرو، بستری معتبر برای تبادل دانش، فناوری و تجارت در این صنعت است، خدمات مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) خود را با شرایط استثنایی ارائه می‌دهد. بدین ترتیب با خرید هر سرویس مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، علاوه‌بر استفاده از خدمات این سرویس، ۵ تا ۱۰ درصد تخفیف بر روی محصول واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل (PoC)، ۲۰ درصد تخفیف برای سرویس موبایل سازمانی (MVPN)، ۲۰ تا ۵۵درصد تخفیف برای سرویس یلوادوایز (Y’ello Adwise) و ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای حساب کاربری دانا پلاس، برای خریداران در نظر گرفته شده است.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه، کارگا‌ه‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود که کارگاهی مرتبط با موضوع بررسی تجربه سه اپراتور خارجی تلفن‌همراه در زمینه خودرو متصل در کشورهای مختلف و با محوریت نقش اپراتور در اکوسیستم صنعت خودرو، سرویس‌های اپراتور، بررسی اپراتور در صنعت خودروی متصل و مدل‌های همکاری با ذی‌نفعان، یکی از این کارگاه‌ها است.
غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل، از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، در سالن ملل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان نمایشگاه اتواکسپو تهران است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا