فناوری اطلاعات

سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، در این حکم آمده است: انتظار می‌رود با جلب مشارکت حداکثری مراکز تخصصی، دانشگاهی و حوزوی و شبکه‌سازی میان متفکران و اندیشه‌ورزان، اشراف کامل و به‌روز نسبت به موضوعات فضای مجازی در سطح ملی و فراملی ایجاد شده و وفق احکام و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مصوبات شورای عالی فضای مجازی کشور، پشتیبانی علمی و پژوهشی از شورای عالی و مرکز ملی برای تحول فعالانه و خردمندانه کشور در راستای ارتقای کیفیت زندگی آحاد جامعه و در چارچوب ارزش‌های انقلاب اسلامی تمهید و پیگیری شود؛

تقویت دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی، مشارکت‌جویی از مردم و ارتقای ظرفیت‌های علمی و تحلیلی حکمرانی فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر امتداد مبانی اسلامی از ساحت نظر تا عمل در موضوعات فضای مجازی و نیز آینده‌پژوهی و ترسیم فعالانه تحولات فناوری‌های فضای مجازی و روندهای اجتماعی مرتبط، مأموریت ویژه پژوهشگاه است. توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

گفتنی است، میثم غلامی دانش آموخته خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم و همچنین فارغ‌التحصیل فلسفه اخلاق از دانشگاه قم است و مؤسس و مدیر خانه اخلاق پژوهان جوان بوده که متمرکز بر خدمات دانشی در حوزه اخلاق و فلسفه اخلاق است. از او کتاب “اخلاق، رویکردی کثرت گرایانه به نظریه اخلاقی” به چاپ رسیده است. از دیگر سوابق غلامی می‌توان به عضویت در هیأت مدیره مؤسسه تبیان، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه بنیاد هدایت و همچنین عضویت در شورای راهبردی خبرگزاری ابنا اشاره کرد.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا