ووکامرس

افزونه AMP شتاب‌دهنده نسخه موبایل وردپرس و ووکامرس


شما باید برای دیده شدن بهتر و افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود، سایت تان را محبوب موتور های جستجو گوگل کنید. گوگل با توجه به الگوریتم ها و استاندارد هایی که دارد، به سایت ها رتبه می دهد. Mobile Friendly بودن سایت یکی از مواردی است که برای گوگل اهمیت دارد و برای آن امتیاز ویژه ای در نظر گرفته است.

AMP از تکنولوژی هایی است که صفحات وب سایت شما را بهینه کرده و در نتیحه سرعت نسخه موبایل وبسایت را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. افزونه AMP به عنوان شتاب دهنده نسخه موبایل وردپرس و ووکامرس به شما این امکان را می دهد تا تکنولوژی AMP گوگل را به روی وبسایت و فروشگاه وردپرسی و ووکامرسی خود پیاده کنید.

مطالعه بیشتر : افزونه AMP 

تکنولوژی AMP

با توجه به آخرین محتوا های منتشر شده از سوی گوگل، AMP  یک پروژه منبع باز می باشد که برای بهینه سازی محتوا نسخه های موبایل طراحی شده است. این تکنولوژی به شدت به ناشران و صاحبان سایت کمک می کند چرا که باعث می شود که سایت شما به روی همه دستگاه ها “موبایل، تبلت، دسکتاپ” بارگیری شود.

 

AMP به میزان قابل توجهی به روی سئو سایت تاثیر گذاشته و دلیل قانع کننده ای برای استفاده از آن وجود دارد. با استفاده از این تکنولوژی جایگاه سایت شما در نتایج گوگل بهبود پیدا می کند چرا که سایت کاربر پسند تر شده و افراد بیشتری با کمک موتور جستجوگر گوگل به سایت شما دسترسی پیدا می کنند.

افزونه AMP شتاب دهنده نسخه موبایل وردپرس و ووکامرس

شما به کمک افزونه AMP می توانید بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و تغییر در کد ها، این تکنولوژی جذاب را برای سایت و فروشگاه اینترنتی و ووکامرسی خود پیاده کنید. با فعال سازی آن یک نسخه بهینه شده و کم حجم ” html ” را به کاربرانی که با موبایل وارد سایت شده اند، نمایش می دهید. حجم پایین و بهینه شدن صفحات سایت سبب بهبود سرعت سایت خواهد شد که همین امر از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار در سئو است.

از دیگر مزیت های این افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سازگار با زبان فارسی و راستچین
  • امکان اجباری کردن AMP برای کاربران موبایل
  • امکان تغییر در ظاهر نسخه AMP
  • بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل
  • سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس
  • اتصال به سیستم های تجزیه و تحلیل هم چون گوگل آنالیتیکس
  • ویرایش رنگ ها و فونت های نسخه AMP

مطالعه بیشتر : افزونه AMP 

مدیریت افزونه AMP

شما می توانید  در قسمت تنظیمات این افزونه، تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید و سایت را کاملا شخصی سازی کنید. در بخش تنظیمات اصلی پلاگین با انتخاب امکان راست چین، نسخه AMP وبسایت را راست چین کنید. همچنین در تب ظاهر شده، می توانید رنگ بندی و فونت و موارد دیگر را به صورت دلخواه تغییر دهید.

نسخه AMP  فروشگاه ساز ووکامرس

در تب ووکامرس افزونه AMP می‌توانید تمامی صفحات مربوط به ووکامرس مانند سبد خرید، صفحه محصول و محصولات را مدیریت و شخصی سازی کنید. در صفحه محصول می توانید تصمیم بگیرید که همه موارد مربوط به محصول را نمایش دهید یا خیر؟

پس از آن که این افزونه به روی قالب شما فعال شد، در سیستم Mobile-Friendly گوگل مشاهده می کنید که نسخه AMP به درستی تایید شده است.

آیا تا به حال تجربه استفاده از AMP را داشته اید؟ به نظر شما پلاگین AMP تا چه میزان می توان کار را برای افرادی که قصد دارند تا استفاده از این سیستم را در دستور کار خود قرار دهند، ساده کند؟

 

شما می توانید این پلاگین فوق العاده را از سایت ما دانلود کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل، با پشتیبانان ما تماس گرفته و مشکل را گزارش دهید.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا