اخبار سایت

اقتدار نظام اسلامی در گرو انتخاباتی پرشور است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شرفی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم دانش آموختگی فراگیران آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی فراجا با سلام و درود بر روان پرفتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای پر افتخار فراجا و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری و تبریک ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد: از همه فرمانده مراکز آموزش فراجا و سایر فرماندهان، مربیان و مدیران و دست اندرکاران تربیت نیروهای پلیس تقدیر و تشکر کرده و پوشیدن لباس سبز پلیس را به همه فراگیران دوره‌های درجه داری تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: فراگیران دوره‌های درجه داری فراجا امروز پس از یک سال فراگیری دوره‌های آموزشی موفق شدند با عزت و اقتدار و سلامتی لباس رزم و خدمت را به تن کرده و از امروز آمادگی دارند تا سالیان سال با افتخار در زمینه تأمین امنیت و آرامش مردم عزیز ایران به فعالیت بپردازند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اظهار کرد: امروز فراگیران تمامی مهارت‌های مرتبط با حرفه پلیسی مباحث و دروس نظری و عملی مورد نیاز را آموزش دیدند این افراد باید بدانند که آموزش‌ها استمرار دارد و باید بخش عمده‌ای از خدمت خود را همچنان به یادگیری مهارت‌های علمی و آموزشی اختصاص داده و خود را مرتباً بروز کنند چون بروز رسانی هر عنصر انتظامی باعث می‌شود تا او بتواند خدمت بهتری را به جامعه ارائه دهد.

وی با بیان اینکه تلاش برای کسب علم انسان را از نیروی جسمی به نیروی علمی، فکری و ذهنی تبدیل می‌کند تصریح کرد: امروز نیاز اساسی جامعه ما داشتن عناصر انتظامی ذهنی و فکری و دارای توانایی‌های علمی است که هم مأموریت خود را به خوبی انجام داده و هم تعامل خوبی با مردم جامعه برقرار کند.

سردار شرفی بر آشنایی هرچه بیشتر نیروهای پلیس از قوانین حاکم در جامعه تاکید کرد و افزود: ما از پلیس‌های جوان انتظار داریم که آشنایی صد درصدی از قانون و عمل صد در صد به مُر آن داشته باشند چون مجریان قانون باید خود اولین کسانی باشند که به آن عمل می‌کنند تا در آن میدانی که حضور دارند حق کسی پایمال نشود.

این مقام ارشد انتظامی داشتن روحیه مردم داری در پلس را یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری و سلسله مراتب فرماندهی انتظامی کشور برشمرد و گفت: پلیسی مقتدر است که محبوب مردم باشد و آنان در زمان خطر و ترس به او اعتماد کنند و در پشت وی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مردم پلیسی که مقتد، ورزیده، با دانش، با انگیزه و دارای انضباط ظاهری و معنوی باشد و مهارت‌های متعدد دفاعی را یاد گرفته و در میدان‌های عمل و اجرا مقتدرانه حضور پیدا کند را دوست دارند تصریح کرد: امروز پلیس مقتدر و توانمند ایران اسلامی، دژی مستحکم برای مردم است.

سردار شرفی، دشمن شناسی را اولین ویژگی یک پلیس برشمرد و اظهار کرد: یک نیروی پلیس باید تهدید را بداند، دشمن را بشناسد، راهبردهای دشمن را بلد باشد و از قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود در مقابله با تهدیدات دشمن آشنایی پیدا کند تا بتواند در موقع لزوم طرح ریزی کند و به موقع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از خیمه انقلاب و ارزش‌های امام و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری صیانت نماید.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به آمادگی صد در صدی پلیس برای امنیت انتخابات پیش رو از مشارکت بالای کارکنان و خانواده‌های آنان به حضور در پای صندوق‌های رأی خبر داد و گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی در گرو انتخاباتی پرشور است و بنابر این هر کس که دارای مخاطب است وظیفه دارد مردم را به مشارکت در این انتخابات دعوت کند تا هم عزت و آبروی نظام در دنیا حفظ شده و هم افراد اصلح برای حکمرانی بهتر این کشور انتخاب شوند و در رأس امور قرار گیرند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع خبر

دکمه بازگشت به بالا