اخبار سایت

قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید گوگل مپس


گوگل مپس  در حال حاضر دستخوش یک تحول بزرگ است. این پلتفرم ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی دریافت کرده است که هدف آن ارائه یک تجربه ناوبری روان‌تر و دقیق‌تر برای کاربران در چند ماه گذشته است.

به زودی، به روز رسانی‌های بیشتری وجود خواهد داشت، از جمله ویژگی جدیدی که به کاربران کمک می کند تا نقطه ورودی یا خروجی یک ساختمان را پیدا کنند.

این ویژگی بدون ایجاد سردرگمی به شما کمک می کند تا به طور کارآمد حرکت و با دستورالعمل های نقشه به راحتی وارد یا خارج شوند کنید.

 

 

به طور موثر پیمایش کنید

هنگام انتخاب مکان و بزرگنمایی روی نقشه، نقاط ورودی و خروجی با دایره‌های سفید علامت‌گذاری می‌شوند. این به کاربران کمک می‌کند کارآمدتر حرکت کنند و دچار سردرگمی در مورد مکان ورود و خروج از ساختمان نشوند.

 جالب اینجاست که این ویژگی اکنون انواع مختلفی از ساختمان ها را در بسیاری از شهرها از جمله هتل ها، سوپرمارکت ها و رستوران‌ها شامل می‌شود.

با این حال، در حالی که این ویژگی نقاط ورودی برخی از سایت‌ها را نمایش می‌دهد، گفته می‌شود که گوگل همچنان در حال جمع‌آوری اطلاعات لازم است. زیرا برای همه ساختمان‌ها به طور مداوم کار نمی‌کند.

 علاوه بر این، دقت نقطه ورودی نمایش داده شده ممکن است همیشه ایده‌آل نباشد، به خصوص برای ساختمان‌های کوچک.

مشابه ویژگی اخیراً معرفی شده برای ایستگاه های حمل و نقل عمومی، نشان دادن نقاط ورودی و خروجی ساختمان ها به کاربران کمک می کند تا به راحتی به مقصد خود برسند.

این ویژگی هنوز در دست توسعه است و فقط برای تعداد محدودی از کاربران و ساختمان ها در دسترس است و ممکن است مدتی طول بکشد تا به طور گسترده در دسترس قرار گیرد.

 

 

 

ویژگی مسیرهای سریع

در همین حال، صحبت از به‌روزرسانی‌های گوگل مپس، این شرکت اخیراً ویژگی Quick Directions را در سطح جهانی عرضه کرده است.

هنگامی که این ویژگی فعال می شود، اطلاعات مهمی را مستقیماً روی صفحه قفل کاربران ارائه می دهد، از جمله زمان تخمینی دسترسی و مسیرهای گام به گام، و اگرچه برای اولین بار در فوریه عرضه شد، هنوز هیچ به روز رسانی رسمی در مورد در دسترس بودن آن وجود نداشته است.

این ویژگی در حال حاضر برای کاربران در سراسر جهان برای هر دو دستگاه اندروید و iOS عرضه شده است.

با دستورالعمل‌های سریع، کاربران می‌توانند به‌راحتی به‌روزرسانی‌های بلادرنگ، ETA و پیچ‌های آتی را در صفحه قفل تلفن خود مشاهده کنند. که تجربه کلی حرکت را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، ویژگی جدید مپس به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از نمای کلی مسیر، سفر خود را کنترل کنند، حتی اگر با فشار دادن دکمه Start مسیرهای گام به گام را شروع نکنند، که برای بررسی مسیر به ویژه در مناطق آشنا مفید است.

اگر کاربر هنگام پیاده‌روی، رانندگی یا دوچرخه‌سواری از مسیر برنامه‌ریزی‌شده منحرف شود، Maps مسیر را مجدداً محاسبه کرده و پیش‌نمایش آن را مطابق با آن تنظیم می‌کند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا