بازارسرور مجازیشرکت های میزبانی وب و طراحی سایت

ارزانترین سرور مجازی آلمان با کیفیت تضمین شده

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط اغلب به دنبال راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه برای میزبانی وب‌سایت، ایمیل و سایر برنامه‌های خود هستند. سرور مجازی ارزان آلمان می‌تواند گزینه مناسبی برای این کسب‌وکارها باشد.

سرورهای مجازی آلمانی معمولاً از نظر قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر از سرورهای مجازی در سایر کشورها هستند. همچنین، آلمان دارای زیرساخت‌های ارتباطی قوی و پایداری است که می‌تواند برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مهم باشد.

در این مقاله، ما به بررسی مزایای سرور مجازی ارزان آلمان، ویژگی‌های کلیدی یک سرور مجازی ارزان آلمان خوب، و نحوه انتخاب سرور مجازی ارزان آلمان مناسب برای شما می‌پردازیم.

معرفی سرور مجازی آلمان و کاربردهای آن

درصورتی‌که برای بیزینس خود، نیاز به حداکثر پایداری شبکه دارید، معمولا توصیه می‌شود که برای خرید سرور مجازی آلمان اقدام کنید. در این راستا باید بگوییم که vps آلمان به‌دلیل کیفیت بالایی که دارد، برای همه کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سرور مجازی دارای پینگ پایین است و از منابع سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای استفاده می‌کند. Vps آلمان به پنل مدیریتی مجهز است. ازاین‌رو می‌توان عملیات مختلفی مثل نصب سیستم عامل، خاموش و روشن‌کردن سرور و بررسی منابع ماشین را از طریق آن و بدون نیاز به پشتیبانی انجام داد.

دقت داشته باشید که در بحث خرید سرور مجازی ارزان آلمان، زمان تاخیر اولین پارامتری است که باید به آن اهمیت داد. زیرا تا زمانی که یک سرور از منابع سخت‌افزاری قدرتمند تشکیل نشده باشد، نمی‌تواند سرعت انجام فعالیت‌ها را در سطح اینترنت بالا ببرد.

چه امکاناتی در سرور مجازی آلمان وجود دارد؟

اگر بخواهیم امکانات موجود در سرور مجازی آلمان را به قسمت‌های مختلف دسته‌بندی کنیم، به 11 قابلیت فوق‌العاده می‌رسیم که همه آنها را در ادامه، لیست کرده‌ایم:

  • سرور مجازی آلمان دارای منابع اختصاصی است.
  • این سرور پردازنده قدرتمندی دارد.
  • Vps آلمان مجهز به فایروال سخت‌افزاری دیتاسنتر هتزنر است.
  • در این سرور از هارد NVMe استفاده می‌شود.
  • با خرید سرور آلمان از پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند خواهید شد.
  • این سرور مجازی دارای پهنای باند پرمیوم شبکه آلمان است.
  • با انتخاب سرور مجازی ارزان آلمان، می‌توانید صاحب فضای پشتیبان FTP رایگان شوید.
  • طبق SLA، این سرور تا 99.99 درصد، پایداری دارد.
  • در این سرور مجازی، کنترل پنل مدیریت تعبیه شده تا کار کاربران ساده‌تر شود.
  • این سرویس بعد از خرید، به‌صورت آنی به صاحبین کسب‌وکارها تحویل داده می‌شود.
  • با خرید vps آلمان، صاحب لایسنس رایگان سی پنل VPS-16 نیز خواهید شد.
دیتا سنتر آلمان

تشریح برخی از قابلیت‌های دیگر سرور مجازی ارزان آلمان

با توجه به اینکه امکانات گفته‌شده، تنها مزیت‌های سرور مجازی آلمان نیستند، تصمیم داریم تا شما را با ویژگی‌های هارد NVMe، فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر، گوهینامه ISO-27001 دیتاسنتر، ترافیک نامحدود و امنیت و در نهایت سخت‌افزارهای به‌کار رفته در این سرور آشنا کنیم.

هارد NVMe چه ویژگی‌هایی دارد؟

هارد NVMe به‌عنوان نسل آخر هارد شناخته می‌شود و رابط PCIe کار می‌کند. این هارد توانایی خواندن و نوشتن 3500MB/ps را دارد که این یعنی، سرعت عملکرد آن برای انجام‌دادن کارها بسیار بالاست.

معرفی مزایای فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر

در بحث خرید سرور مجازی آلمان، خواهید دید که این vps دارای فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر است که از حملات DNS، ICMP، TCP Null، RST، SYN ACK و UDP جلوگیری کرده و باعث ایجاد ترافیک پاک می‌شود.

گوهینامه ISO-27001 دیتاسنتر چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوهینامه ISO-27001 دیتاسنتر نشان می‌دهد که سرور Hetzner Online GmbH در تمام بخش‌های خود، سیستم امنیت اطلاعات یکپارچه (ISMS) را پیاده‌سازی کرده و همین موضوع باعث می‌شود که با خرید سرور مجازی ارزان آلمان، خیالتان از بابت محافظت‌شدن از اطلاعات‌تان، راحت باشد.

با خرید سرور مجازی آلمان، صاحب ترافیک نامحدود شوید!

سرورهای ابری نباید در ترافیک مصرفی که دارند، محدودیت داشته باشند. زیرا وب‌مستران، باید بدون داشتن دغدغه درباره تمام‌شدن حجم مصرفی سرور خود، به فعالیت مشغول شود. پس به‌عنوان یک خبر خوب باید به این نکته اشاره کنیم که سرور مجازی‌های آلمان، ترافیک نامحدود در اختیار کاربران‌شان قرار می‌دهند.

چه سخت‌افزارهایی در سرور مجازی ارزان آلمان به‌کار رفته است؟

سخت‌افزارهای موجود در سرور مجازی آلمان، همواره به‌روز می‌شود و دارای قدرت بالایی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پردازنده اینتل i9، هارد NVMe سامسونگ و RAM با سرعت بالا DDR4 اشاره کرد.

دقت کنید که مشخصات گفته‌شده، شتاب و سرعت خوبی برای مجازی‌سازی فراهم می‌کنند و به همین دلیل است که هنگام خرید سرور مجازی آلمان، با ضمانت حداکثر پایداری روبه‌رو خواهید شد.

دیتا سنتر هتزنر

سرور مجازی آلمان را از کجا خریداری کنیم؟

کسانی که قصد خرید سرور مجازی آلمان را دارند، بهتر است به وب‌سایت دیاکو وب مراجعه کرده تا بتوانند تمام امکانات گفته‌شده را با حداقل هزینه ممکن به‌دست بیاورند.

در واقع ذکر این نکته اهمیت دارد که دیاکو وب از سال 2013 شروع به فعالیت کرده و بهترین ابزارهای روز مجازی‌سازی و میزبانی وب خدمات میزبانی ابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با استفاده از خدمات شرکت دیاکو وب، می‌توانید سرور مجازی را از کشورهای اروپایی (انگلیس، آلمان، فرانسه، فنلاند، هلند) و کشورهای آسیایی (ایران، امارت، ترکیه، سنگاپور، استرالیا) و همچنین کشور آمریکا تهیه کنید.

توجه داشته باشید که دیاکو وب، امکان خرید سرور مجازی ارزان آلمان را با تعریف 6 پلن مختلف فراهم کرده که انتخاب هر یک از آنها، بستگی به نیاز و بودجه شما دارد.

بررسی قیمت سرور مجازی دیاکو وب، در مقایسه با دیگران!

اگر بخواهیم قیمت سرور مجازی دیاکو وب را با دیگر شرکت‌های هم‌رده مقایسه کنیم، باید بگوییم که گران‌ترین پلن موجود در دیاکو وب، مربوط به VPS-16 می‌شود که این سرویس دارای رم 16 گیگابایت، هارد 160GB NVMe، 16vCPUs، پهنای باند 1Gb/ps و ترافیک نامحدود است.

باید بگوییم که این سرور با مشخصات ذکرشده، قیمت ماهانه یک میلیون و 400 هزار تومان دارد. این در حالی است که هزینه مذکور، ممکن است در یک شرکت دیگر، معادل یک میلیون و 500 هزار تومان باشد.

جمع‌بندی

برای خرید سرور مجازی ارزان آلمان، ابتدا باید به این نکته توجه کنید که vps مذکور دارای چه ویژگی‌هایی است؟ آیا مشخصات آن می‌تواند باعث پیش‌برد اهداف کسب‌وکار شما شود یا نه؟

باید گفت که سرور مجازی آلمان موجود در دیاکو وب، دارای مزیت‌های زیادی از جمله هارد NVMe، فایروال سخت افزاری دیتاسنتر هتزنر، گوهینامه ISO-27001 دیتاسنتر، ترافیک نامحدود و سخت‌افزار قوی است.

به همین دلیل، اگر به‌دنبال یک سرور مجازی قدرتمند با یک قیمت عادلانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم که با مراجعه به وب‌سایت دیاکو وب، برای پاسخ به نیازتان، اقدام کنید.

دکمه بازگشت به بالا