اخبار سایت

سپاهان: سرنوشت ما را شما خراب کردید!


کد خبر : 2008049 |
20 اسفند 1402 ساعت 23:31 |
14.5K بازدید |

44
دیدگاه

ده صحنه مشکوک علیه صدرنشین سابق لیگ

باشگاه سپاهان با انتشار ویدئویی به اشتباهات پی در پی داوران در بازی‌های سپاهان معترض شده است و به ١٠ مورد به طور خاص اشاره دارد.

به گزارش “ورزش‌سه”، سپاهان روزهای بسیار سختی را تجربه می‌کند و در این بین علاوه بر مشکلات فنی با مسائل و نامهربانی‌های داوری نیز در برخی مسابقات دست و پنجه نرم کرده است.

تلاقی این شرایط سبب شده تا طلایی پوشان اصفهانی از مدعی اول قهرمانی به جایگاه پنجم جدول سقوط کنند و شرایط بسیار سختی برای بازگشت به کورس قهرمانی داشته باشند.

در همین زمینه باشگاه سپاهان دو روز پس از دیدار برابر پیکان به 10 تصویر و اشتباه داوری اشاره کرده که از مصاف این تیم برابر آلومینیوم آغاز می‌شود و به دیدار برابر پیکان در نقش جهان ختم شده است.

باشگاه سپاهان با انتشار این ویدئو نوشته است: 

بولت زیر مجموعهسریال اشتباهات داوری به ضرر سپاهان در پنج هفته اخیر لیگ برتر

10 مورد اشتباه تاثیرگذار داوری در ۵ مسابقه:

🅿 چهار پنالتی سپاهان به اشتباه سوخت
🟨سه کارت زرد به اشتباه اعلام نشد
❌یک گل به اشتباه آفساید اعلام شد
🟥یک کارت قرمز به اشتباه صادر شد

بولت پرسپولیسدر ادامه به صورت موردی ١٠ صحنه‌ای که باشگاه سپاهان به آنها معترض شده را بررسی می‌کنیم:

2000132

این ویدیو به اخراج برایان دابو در مصاف با آلومینیوم پرداخته که سه بازیکن سپاهان از زمین مسابقه اخراج شدند. باشگاه سپاهان معتقد است کارت زرد اول به دابو در شرایطی بوده که او حتی خطا هم نکرده است.

2000136

در دقیقه ٩ دیدار رفت برابر گل‌گهر علی احمدی در اثر برخورد با بازیکنان سپاهان نقش بر زمین شد، اما عباس راکی داور این مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. با این حال کارشناسان این صحنه را هم خطا دانستند.

2000135

در مصاف با گل‌گهر که سپاهان با نتیجه ٣ بر یک در روز غیبت ۶ بازیکن خود مواجه شد، برخورد مشکوک دیگری هم در محوطه جریمه سرمه‌ای پوشان سیرجانی رخ داد که سپاهانی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و همچنان دارند.  

2000134

سومین صحنه‌ای که سپاهان به آن استناد کرده در دقیقه ١۵ دیدار برابر گل‌گهر اتفاق افتاد که فرشاد احمدزاده روی پاس مستقیم و بلند دانشگر به همراه دو بازیکن دیگر در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت، اما کمک داور پرچم خود را به اشتباه بالا برد. سپاهانی‌ها معتقدند این سه صحنه تاثیرگذار در مصاف با گل‌گهر نتیجه را تغییر داده است.

2000130

پنجمین صحنه مورد اعتراض سپاهان هم در وقت‌های اضافه بازی به شمس‌آذر رخ داد که تیم داوری آن مسابقه گل سالم رضا اسدی را آفساید اعلام کرد. این گل اما سالم بود.

2000129
2000128

سپاهانی‌ها به یک برخورد دیگر هم در مصاف با شمس آذر معترضند و آن هم برخورد جنجالی و خبرساز با مدافع شمس‌آذر بود که حمید حاج ملک اعتقادی به خطای پنالتی نداشت اما کارشناسان داوری این صحنه را هم پنالتی ارزیابی کردند.

2000127
2000133

در ادامه اعتراض سپاهان به اتفاقات بازی با استقلال رسیده است و آنها سه خطای ایمان سلیمی را به تصویر کشیده‌اند که به ترتیب روی حسین‌نژاد و اعرابی و انجام شد و کارشناسان داوری سلیمی را مستحق دریافت کارت زرد دانستند که با این وصف مدافع استقلال باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد.

2000131

نکته دیگری که سپاهان به آن اشاره کرده خطا روی آریا یوسفی در مصاف با استقلال است که داور مسابقه موفق به تشخیص آن نشد.

2000126

دیگر صحنه‌ای که سپاهانی‌ها را به شدت عصبانی کرده، در دقیقه ٩ دیدار برابر پیکان در آخرین بازی این تیم رخ داد. حسین زمانی داور مسابقه در این صحنه تکل مدافع پیکان روی رضاییان را به اشتباه تشخیص نداد و ضربه بزرگی به تیم مورایس زد. شاید اگر این پنالتی اعلام می‌شد سپاهان در پایان به یک پیروزی آسان دست پیدا می‌کرد.

2000125

این تصویر بار دیگر به تصمیمات حسین زمانی در بازی سپاهان و پیکان بازمی‌گردد. در این ویدیو مشخص است که مهاجم پیکان گردن خود را زیر دست دابو می‌برد و سپاهانی‌ها معتقدند اخراج دابو در دقیقه ۵٠ اشتباه بوده است.

باشگاه سپاهان اعتراض خود را با انتشار این ١٠ صحنه به فدراسیون فوتبال اعلام کرده و با جملات زیر تاکید کرده که سرنوشت ۵ مسابقه این تیم با تصمیم داوران عوض شده است:

بولت پرسپولیساین اشتباهات داوری، تاثیر مستقیم در نتیجه ۵ مسابقه داشته است. کمیته داوران و سایر نهادهای مربوطه نسبت به حقی که از تیم سپاهان و هواداران آن ضایع شده، باید پاسخگو باشند.

منبع ورزش سه

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع خبر

دکمه بازگشت به بالا