اخبار سایت

فیلم بیوگرافی ایلان ماسک با کارگردانی دارن آرنوفسکی در A24 ساخته می‌شود



کتاب بیوگرافی «والتر آیزاکسون»  درباره غول جنجالی دنیای فناوری که در ماه سپتامبر منتشر شد، مبنای فیلمنامه خواهد بود. یونیورسال در سال ۲۰۱۵ کتاب «استیو جابز» آیزاکسون را به فیلمی با بازی «مایکل فاسبندر» در نقش مدیر عامل اپل تبدیل کرده است.

«پاک نیوز» گزارش داده است که رقابت شدیدی میان استودیوها و فیلمسازان برای اقتباس از کتاب آیزاکسون وجود داشته و ای-۲۴ در نهایت پیروز این نبرد شده است.

آرونوفسکی اخیراً برای کارگردانی فیلم «نهنگ» (The Whale) با بازی «برندن فریزر» نامزد دریافت جایزه اسکار شده و با فیلمسازی سورئال خود شناخته می‌شود. او فیلم‌های «قوی سیاه» (Black Swan)، «مرثیه‌ای برای یک رویا» (Requiem for a Dream)، و «مادر!» (Mother) را در کارنامه دارد و برای «قوی سیاه» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است. «ناتالی پورتمن» با «قوی سیاه» اسکار بهترین بازیگر زن را به خانه برده است.

ماسک با تأسیس اسپیس ایکس در سال ۲۰۰۲ به شهرت رسید در حالی که یکی از سرمایه‌گذاران اولیه در تسلا بود و در نهایت رتبه‌های بالاتری را طی کرد تا اینکه به ریاست این کمپانی خودروسازی برقی رسید و در سال ۲۰۱۸ از این سمت کناره‌گیری کرد.

ماسک تصمیمات بحث‌برانگیزی پس از خریداری شبکه اجتماعی توییتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار گرفت و آن را به ایکس تغییر نام داد. از جمله اخراج تعداد زیادی از کارمندان شرکت، اخذ هزینه از کاربران برای دریافت نشان کاربران تأییدشده، دریافت ده‌ها هزار دلار از کمپانی‌های بزرگ برای تخصیص نشان طلایی، و حذف عنوان مقالات از لینک‌های به اشتراک گذاشته شده در این پلتفرم.

منبع: سایت سی‌نما

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا