فناوری های نوین

اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس ۲۹ شهریور برگزار می شود



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، امین‌ رضا خالقیان با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس گفت: این اجلاس روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲ و با سخنرانی روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار می شود.

وی تقدیر از شرکت های برتر در حوزه های مختلف را از جمله برنامه‌های این اجلاس برشمرد و افزود: گزارش عملکرد یک ساله ستاد پارک فناوری پردیس، دستاوردهای ستاد پارک و شرکت های عضو این پارک نیز در این اجلاس ارائه خواهد شد.

خالقیان افزود: در ارزیابی امسال شرکت‌ها شاهد حضور ۹۳ درصدی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در این ارزیابی بودیم که پس از بررسی‌های تخصصی و فنی، شرکت‌های برتر پارک در ۸ حوزه از جمله صادرکننده برتر، خلق نوآوری، توسعه اقتصادی و… معرفی خواهند شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس همچنین از رونمایی از ۱۲ محصول جدید شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در این اجلاس خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ محصول کاندیدای رونمایی در اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس بودند که با بررسی های کارشناسی صورت گرفته، ۱۲ محصول در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، زیستی و دارویی و مکانیک و اتوماسیون رونمایی می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و بین‌الملل پارک فناوری پردیس با اشاره به اینکه این اجلاس هر ساله با هدف تقویت هم‌افزایی و همگرایی شرکت‌های دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، عنوان کرد: ما در تلاشیم تا زمینه لازم برای آشنایی و هم‌افزایی میان مدیران شرکت‌های فناور، تعامل موثر با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی، افزایش صادرات محصولات و خدمات فناورانه و همکاری با طرف‌های خارجی را تقویت کنیم.

بر اساس این گزارش، بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا