فناوری های نوین

همکاری با فناوران ایرانی مقیم خارج در پروژه‌های اولویت دار



به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در این فراخوان از متخصصان شاخص و توانمند ایرانی در کشورهای مختلف جهان علاقه‌مند به مشارکت در امر توسعه کشور با تلاش برای حل چالش‌ها، پروژه‌های صنعتی و تکنولوژی اولویت‌دار و انتقال تجارب، دانش و ایده‌های فناورانه به داخل کشور همکاری مشترک را خواستار شد.

حمایت و همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور با مشارکت معاونت توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری اجرا می‌شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در این فراخوان از متخصصان و فناوران در حوزه‌های «علوم داده و هوش مصنوعی»، «سلول‌های بنیادی و سلامت شناختی»، «سلامت شناختی دیجیتال»، «عصب روانپزشکی»، «تحریک عمقی مغز» و «روانشناسی فضای مجازی» و «سلامت شناختی – ارزیابی توانبخشی شناختی» از پروژه‌های اولویت‌دار دعوت به همکاری کرد.

ستاد همچنین اعلام داشت در قالب این همکاری از تاسیس شرکت‌های نوپا، فرصت‌های مطالعاتی، پسا دکتری، استاد مدعو، برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی، جذب هیات علمی و نظام وظیفه تخصصی از متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت http://iconnect.isti.ir/ مراجعه کنند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا