بازار

دانلود سریال های خارجی برتر

سریال های خارجی در نیکی دیلی بصورت چندین معیار از ژانر گرفته تا بازیگر و .. طبقه بندی میشوند. مثلا شما می توانید سریال ها را بر حسب محبوب ترین های سایت IMDB یا کمپانی سازنده انتخاب کنید. همچنین میزان مشارکت کاربران در این رسانه به حدی است که شما می توانید از میان نظرات تصمیم گیری خود را برای تماشای سریال ببینید؛ دانلود سریال های خارجی برتر را با ما دنبال کنید.

معرفی سریال های خارجی برتر

1- داستان ما

مجموعه تلویزیونی داستان ما یا حکایت ما (به ترکی استانبولی: Bizim Hikaye) یک سریال درام با بازی هازال کایا و بوراک دنیز می‌باشد که با اقتباسی از سریال آمریکایی معروف بی شرم (Shameless) ساخته شده‌ است. از دیگر بازیگران سریال میتوان به بوراک دنیز، نسرین جوادزاده، یاگیز جان کونیالی، برن گوک بیلدیز اشاره کرد. فصل‌ دوم این سریال در سال 2018 آغاز و تا سال 2019 ساخته شد و کارگردانی آن بر عهده سردار گوزلکلی بود. این سریال تا کنون کاندیدای دریافت 9 جایزه معتبر از جشنواره های بین المللی شده است. داستان سریال : این سریال خانوادگی، حکایت زندگی خانواده ای است که در یکی از محله های فقیر شهر زندگی میکنند که در این خانواده “فیلیز” فرزند بزرگ خانواده همانند مادر آنها شده است. بعد از آنکه مادرش خانه را ترک کرد و دیگر به خانه برنگشت و با داشتن یک پدر الکلی فیلیز بدون اینکه شکایتی داشته باشد از ۵ خواهر و برادر خود نگهداری میکند و به این شکل به زندگی خود ادامه میدهد.

2-کت و شلواری ها

سریال خارجی کت و شلواری‌ ها فصل دوم یا سوتس فصل 2 (Suits Season Two) سریالی کمدی و درام، محصول کمپانی یونیورسال کیبل پروداکشنز است که پخش فصل دوم آن از سال ۲۰۱۲ در شبکه تلویزیونی یواس‌ ای نتورک USA Network آغاز شده و بازیگرانی چون مگان مارکل، پاتریک جی. آدامز، سارا رافرتی، گابریل مکت، ریک هافمن، جینا تورس، کاترین هیگل و ابیگیل اسپنسر در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. سریال کت و شلواری‌ ها نقدهای مثبتی را از سوی بسیاری از منتقدان دریافت کرده و در جشنواره‌ های مختلف، نامزد دریافت جوایز متعددی شده که از میان آنها می‌ توان به نامزدی دریافت یک جایزه در هجدهمین دوره جشنواره انجمن بازیگران فیلم اشاره کرد. در حال حاضر فصل ۸ این سریال در حال پخش است. شبکه‌ی USA در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ اعلام کرد که این سریال با فصل نهم به پایان خواهد رسید. داستان سریال : هنگامیکه جسیکا اطلاعاتی محرمانه را در مورد مایک بدست می‌آورد، آن‌ها را در اختیار هاروی قرار می‌دهد و به او می‌گوید که مایک را اخراج کند. هاروی سعی می‌کند که از یافتن یک راه جایگزین قطع امید نماید. پس از بازگشت هاردمن، جسیکا به این نتیجه می‌رسد که دیر یا زود از سوی او به چالش کشیده خواهد شد. بنابر این، تصمیم می‌گیرد که از حمایت اطرافیانش اطمینان حاصل کند. در این شرایط، او از هاروی می‌خواهد که برای رسیدن به هدف خود تلاش کند.

3- کشتن ایو

سریال خارجی کشتن ایو (Killing Eve) سریالی دراماتیک و مهیج، محصول مشترک کمپانی‌ های سید جنتل فیلمز و ایندور کانتنت است که پخش فصل اول آن از آوریل ۲۰۱۸ در شبکه تلویزیونی بی‌ بی‌ سی آمریکا آغاز شد و بازیگرانی چون جودی کومر، ساندرا اوه، فیونا شو، کیم بودنیا، ادوارد بلومل، شان دلینی، اوون مک‌دانل و نینا سوسانیا در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این سریال که براساس رمان مهیج اسم رمز ویلانل ساخته شده، در کشورهای آمریکا و بریتانیا با اقبال عمومی مواجه شده و از سوی طیف گسترده‌ ای از منتقدان مورد ستایش قرار گرفته‌ است. سریال کشتن ایو در جشنواره‌ های مختلف برنده جوایز متعددی شده که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در هفتاد و ششمین دوره مراسم گلدن گلوب و کسب سه جایزه در جشنواره آکادمی فیلم بریتانیا ۲۰۱۹ اشاره کرد. داستان سریال : پس از کشته شدن یک سیاستمدار روسیه‌ای، یک مامور امنیتی سازمان اطلاعات داخلی بریتانیا، مسئولیت محافظت از تنها شاهد این قتل را بر عهده می‌گیرد و خیلی زود با یک آدمکش حرفه‌ای درگیر می‌شود. ایو مسئولیت هدایت پروژه دستگیری ویلانل را در یکی از واحدهای سری سازمان اطلاعات داخلی بریتانیا برعهده می‌گیرد. از سوی دیگر، رفتارهایی غیرحرفه‌ای از ویلانل سر می‌زند که نارضایتی فرماندهانش را به همراه دارد.

دانلود سریال کشتن ایو

4- من شب هستم

سریال خارجی من شب هستم (I Am the Night) مینی‌ سریالی درام و رازآلود، محصول کشور آمریکا است که پخش فصل اول آن از ژانویه ۲۰۱۹ در شبکه تی‌ ان‌ تی TNT آغاز شد ‌و بازیگرانی چون ایندیا آیسلی، کریس پاین، کانی نیلسن، کسیدی اسلاتر، گلدن بروکس، جفرسون میز، جیمی آن آلمن و لیلند ارسر در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. این مینی‌ سریال براساس کتاب خاطرات فونا هودل با عنوان روزی او تاریک خواهد شد: شروع اسرارآمیز فونا هودل ساخته شده و ماجرای ارتباط پدر بزرگش جورج هودل با پرونده قتل الیزابت شرت معروف به دالیای سیاه را روایت می‌ کند. داستان سریال : دختری نوجوان به نام جی به همراه روزنامه‌نگاری که در زندگی خود ناملایماتی را تجربه کرده، پرونده فجیع‌ترین قتل انجام شده در شهر لس‌آنجلس طی دهه ۱۹۵۰ میلادی را پیگیری می‌کنند. او برای پی بردن به اسرار خانوادگی خود، عازم شهر لس‌آنجلس می‌شود. جی نمی‌تواند ماجرایی که زندگی‌اش را طی سالیان متمادی به نابودی کشیده، به دست فراموشی بسپارد. از سوی دیگر، او متقاعد می‌ شود که جورج هودل بیشتر از آنچه که مردم فکر می‌ کنند، در ماجرای قتل دالیای سیاه نقش داشته‌ است.

دانلود سریال من شب هستم

دکمه بازگشت به بالا