فناوری اطلاعات

جوایز برندگان کمپین‌های همراه اول اهدا شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم اهدای جوایز کمپین های همراه اول عصر روز شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ با حضور برندگان قرعه کشی های «باشگاه مشتریان»، «سالروز همراهی» و «بازی‌های آسیایی چین» و مسوولان فدراسیون و مدال آوران وزنه برداری ایران برگزار شد.

در این مراسم و در بخش نخست، قرعه کشی کمپین باشگاه مشتریان همراه اول برگزار شد و به پنج برنده آن که توانسته بودند با مشارکت در این کمپین مردادی، امتیازگیری کنند ۵ گوشی گلکسی S۲۳ Ultra اهدا شد.

بخش دوم به اهدای جوایز برندگان کمپین «سالروز همراهی» که به مناسبت ۲۹ سالگی همراه اول اجرایی شد و آمار فعالیت سیمکارت مشترکان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور را ارائه می کرد، اختصاص داشت که با اهدای سه گوشی گلکسی S۲۳ Ultra از برندگان تجلیل شد.

در نهایت هم از برندگان قرعه کشی کمپین دیگر باشگاه مشتریان که جوایز آن شامل «۵ کمک هزینه ۵۰ میلیون تومانی» می شد و برای شرکت در آن تنها نیاز به مصرف ۱۰ امتیاز باشگاه مشتریان بود، تجلیل شد.

نکته جالب توجه اینکه در جریان برگزاری هر دو کمپین مربوط به باشگاه مشتریان، مجموعا بیش از ۴.۵ میلیون نفر از مشترکان همراه اول مشارکت کردند.

در این مراسم که حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول نیز حضور داشت، ضمن تبریک به برندگان قرعه کشی کمپین های همراه اول، از سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی به عنوان رییس و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری، با اهدای جوایزی از علی داودی و مصطفی جوادی دو وزنه بردار کشورمان که در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در ریاض توانستند در اوزان المپیکی صاحب مدال شوند نیز تقدیر کرد.

همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران، هم اکنون حامی تیم های ملی وزنه برداری، کشتی، والیبال و ناشنوایان است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا