بازار

راهنمای خرید لپ تاپ ارزان قیمت باکیفیت

اگر به عنوان یک دانش‌آموز، دانشجو و یا کارمند مشغول هستید، حتماً در طول روز کارهای زیادی را به کمک سیستم کامپیوتر انجام می‌دهید. از زمانی که نخستین کامپیوتر به بازار جهانی عرضه شد تا به امروز که چند دهه از آن ماجرا می‌گذرد، مدل‌های متنوعی معرفی شده‌اند که هر یک از آن‌ها از مدل‌های قبلی پیشرفته‌تر هستند. سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی این روزها آن قدر زیاد است که دائماً با تغییرات قابل توجهی در محصولات الکترونیکی روبه‌رو می‌شویم. لپ تاپ‌ها به عنوان کامپیوترهای قابل حمل، تحول عظیمی را در این حوزه به وجود آوردند. حالا آن‌ها نیز همچون تلفن‌های همراه، همیشه حرف تازه‌ای برای گفتن دارند. سوالی که ایجاد می‌شود این است که در این بازار متنوع، بهترین لپ تاپ موجود کدام است؟ باکیفیت‌ترین لپ تاپ استوک که می‌توان خرید از چه برندی است؟ در ادامه توضیحاتی در این باره خواهیم داد.

راهنمای خرید لپ تاپ استوک باکیفیت

بهترین لپ تاپ‌های ارزان قیمت باکیفیت کدام‌اند؟

همان طور که گفته شد، برندهای گوناگونی لپ تاپ‌های تولیدی خود را به بازار عرضه می‌کنند و جال این جاست که هر یک از آن‌ها نیز سالانه چندین مدل جدید برای معرفی دارند. حال برای آن که لپ تاپ جدیدی خریداری کنید، لازم است فاکتورهای مورد نظر خود را مرور کنید. یک لپ تاپ باکیفیت می‌خواهید تا از آن برای برنامه‌نویسی یا انجام دادن کارهای گرافیکی سنگین استفاده کنید؟ ارزان قیمت بودن لپ تاپ برایتان مهم است؟ نظرتان درباره لپ تاپی که این ویژگی‌ها را با هم داشته باشد چیست؟

اگر بخواهید یک لپ تاپ ارزان قیمت خریداری کنید، دو راه پیش روی شماست. می‌توانید به دنبال لپ تاپ‌های معمولی از برندهایی باشید که محصولات میان‌رده را به بازار عرضه می‌کنند. به عنوان مثال برند lenovo یکی از بهترین برندهایی است که لپ تاپ‌های ارزان قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال مشکلی که وجود دارد این است که این لپ تاپ‌ها تنها برای کارهای روزمره و دانشجویی قابل استفاده‌اند و سیستم‌های قدرتمندی نیستند.

برای رفع این مشکل می‌توانید به پیشنهاد دوم توجه کنید. لپ تاپ‌هایی در بازار وجود دارند که تحت عنوان «استوک» به فروش می‌رسند. این لپ تاپ‌ها ممکن است مسیرهای مختلفی را طی کرده باشند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها برای مدتی در ویترین مغازه‌ها بوده‌اند و برخی دیگر، به دلیل مشکلات ظاهری کوچک مثل خط و خش، به کمپانی تولیدکننده مرجوع شده‌اند. این لپ‌تاپ‌ها با عنوان استوک با قیمتی نزدیک به نصف و یا حتی یک سوم به فروش می‌رسند.

لپ تاپ نو بخریم یا استوک؟

اگر می‌خواهید لپ تاپ نو خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم با اختصاص بودجه قابل قبول، یک لپ تاپ باکیفیت بخرید. در این صورت مطمئن خواهید بود که می‌توانید بسیاری از کارها را با آن انجام داده و تا سال‌ها از آن استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید هزینه آن چنانی برای خرید لپ تاپ بپردازید، بهتر است یک لپ تاپ استوک باکیفیت بخرید. لپ تاپ‌های استوک اغلب کارکرده نیستند و یا کارکرد بسیار کمی دارند. این لپتاپ‌ها را با لپ تاپ دست دوم اشتباه نگیرید!

لپ تاپ نو بخریم یا استوک؟

بهترین برند لپ تاپ استوک

پیش از هر چیز باید گفت که ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فاکتورهای مهم‌تری برای بررسی هستند و برند یک محصول لزوماً نمی‌تواند نشان از کارایی بهتر آن داشته باشد. با این حال، در حوزه لوازم الکترونیکی مانند موبایل و لپ تاپ، معمولاً برندهای مطرح، محصولات باکیفیت‌تری تولید می‌کنند. از این رو، چند مورد از بهترین لپ تاپ استوک را معرفی خواهیم کرد:

  • لپ تاپ استوک lenovo: برند لنوو یکی از برندهای موفق و چند ملیتی چینی است که چندین سال در حوزه تولید محصولات الکترونیکی فعالیت داشته و در چند سال اخیر توانسته قسمت عظیمی از بازار تولیدات الکترونیکی را تصاحب کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برند لنوو، پوشش دادن طیف گسترده‌ای از محصولات با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف است. در واقع شما می‌توانید با هر قیمتی که در نظر دارید، یک لپ تاپ لنوو کاربردی پیدا کنید. حال از میان لپ‌تاپ‌های لنوو، انواع باکیفیت و گران قیمت آن را می‌توان با قیمت کمتر به حالت استوک خریداری کرد.
  • لپ تاپ استوک Dell: کمپانی dell از همان ابتدای ورود لپ تاپ به بازار جهانی یکی از پیشتازان تولید و عرضه آن‌ها بوده است. لپ تاپ‌های dell همگی به دوام بالا و مقاومت شهرت دارند. حتماً شما نیز در اطرافیان خود دیده‌اید که سال‌ها از لپ تاپ‌های dell استفاده کرده‌اند و همچنان از عملکرد لپ تاپ رضایت دارند. امروزه مدل‌های پیشرفته‌تری از این برند معتبر تولید می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به صورت استوک نیز خریداری کنید.
  • لپ تاپ استوک HP: یکی دیگر از برندهای باکیفیت در بازار لپ تاپ‌ها، برند HP است. این برند که متعلق به کشور آمریکاست، لپ تاپ‌های باکیفیتی را تولید می‌کند که اگر چه به نظر نمی‌رسد از نظر دوام و مقاومت به پای لپ تاپ Dell برسد، اما یکی از رقبای اصلی آن به حساب می‌آید. امروزه نوت بوک‌های اچ پی نیز با قیمت مناسب در دسترس مشتریان قرار گرفته‌اند. نوت بوک‌ها وزن و حجم کمتری داشته و به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل کرد. نوت بوک‌های استوک اچ پی پیشنهاد خوبی برای انجام کارهای روزمره هستند.
  • لپ تاپ استوک Asus: حتماً ایسوس را نیز به عنوان یکی از بهترین‌ها می‌شناسید و از کیفیت محصولات این برند آگاهید. جالب است بدانید این برند تایوانی بزرگ‌ترین تولیدکننده مادربورد در دنیاست و با بسیاری از برندهای مطرح دیگر نیز همکاری دارد. لپ تاپ‌های استوک ایسوس را می‌توانید با قیمت کمتر خریداری کرده و از کیفیت بالای آن‌ها لذت ببرید.
نتیجه گیری خرید لپ تاپ استوک

نتیجه گیری

اگر قصد خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ کار کرده را دارید، حتماً یک نکته را مد نظر قرار دهید. انتخاب منبع و مرجع مناسب یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید در خرید لپ تاپ استوک رعایت کنید تا خریدی مطمئن و امن داشته باشید. به همین منظور بهتر است محصولات مورد نظر را از فروشگاه معتبر آ.اس.پ خریداری کنید. این فروشگاه یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش لپ تاپ نو و استوک است و می‌توانید با خیال راحت لپ تاپ مورد نظر را از آن خریداری کنید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آ.اس.پ طیف گسترده‌ای از محصولات را خواهید دید که امکان خرید انواع استوک آن‌ها نیز وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره محصولات می‌توانید با کارشناسان مجموعه نیز مشورت کنید.

دکمه بازگشت به بالا