ووکامرس

هاست ووکامرس و معیارهای انتخاب بهترین هاست فروشگاه ووکامرس


انتخاب میزبان مناسب برای فروشگاه اینترنتی شما که با ووکامرس راه اندازی شده ، یک دغدغه اساسی و مهم می باشد. انتخاب یک میزبان مناسب ، باعث تاثیر مستقیم در افزایش میزان فروش محصولات فروشگاه شما خواهد شد و عدم انتخاب یک میزبان کارآمد باعث افت فروش و از دست دادن مشتریان بیشتر خواهد شد.

در این مقاله ، ما معیارهای مناسب برای انتخاب یک میزبان مناسب را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

1. سرعت مناسب

سرعت پاسخگویی هاست به درخواست های کاربران و پاسخگویی اولیه سرور مهمترین معیار یک میزبان مناسب است. سرعت اولیه پاسخگویی سرور به درخواست های بازدیدکنندگان سایت ، باعث می شود کاربران برای مشاهده فروشگاه شما در سایت بمانند ، طبق تجربه اگر کاربر در 7 ثانیه اولیه ، نمای کلی از فروشگاه شما را مشاهده نکند ، احتمال ترک وب سایت شما بسیار بالا خواهد رفت ، و این به معنی از دست دادن یک مشتری و فروش است!

راهکار های سرعت مناسب را می توانید در استفاده از منابع قوی سرور ، استفاده از هارد های نوین و تکنولوژی بالا (مانند هارد های SSD و NVME) ، استفاده از وب سرور های قوی مانند لایت اسپید و پیکربندی صحیح سرور یافت کنید!

 

2. نسخه پشتیبان / Backup منظم!

اینکه در یک سروری میزبانی شوید که هیچ نسخه پشتیبانی از آن وجود نداشته باشد ، احتمال رخ دادن یک فاجعه برای کسب و کار شما بسیار بالا می رود !

تهیه نسخه پشتیبان خودکار توسط سرور به صورت منظم و هفتگی می تواند خیال شما را آسوده کند تا اگر اتفاقی برای سایت شما همانند هک شدن ، رخ داد ، سریعا نسخه پشتیبان بازگردانی شود.

بدیهی است احتمال بروز خطا در ذخیره سازی اطلاعات نسخه پشتیبان وجود دارد. پس حتما به صورت دستی اقدام به دریافت نسخه پشتیبان و ذخیره سازی در درایو شخصی خود کنید!

 

3. سازگاری با وردپرس و ووکامرس

سازگاری با وردپرس ، افزونه های اساسی و ووکامرس یک اصل اساسی در انتخاب میزبان شما می باشد. در حال حاضر حداقل نسخه PHP مورد نیاز و پیشنهادی برای وردپرس و ووکامرس نسخه 7 و یا بالاتر می باشد. در هاست های تخصصی وردپرس و ووکامرس توابع اصلی برای سازگاری هر چه بیشتر با وردپرس فراهم شده و بر اساس کانفیگ و پیکربندی سرورها ، مناسب ترین راهکارها برای بهبود عملکرد برای وردپرس و ووکامرس انجام شده است.

 

4. پشتیبانی مشتری

پشتیبانی ارائه دهنده خدمات میزبانی شما ، در مواقع بروز مشکل و راهنمایی آن ها می تواند کلید حل مسائل فنی شما باشد. ممکن است یک مشکل فنی در هاست شما رخ دهد ، در این هنگام مهم است که پشتیبانی به سرعت مشکل شما را رفع و راهنمایی لازم برای شما صورت دهد.

 

 

معرفی سرویس های میزبانی تخصصی وب ووکامرس

شرکت فراداده ، اقدام به راه اندازی سرویس های میزبانی وب ویژه ووکامرس نموده است ، اگر هنوز در انتخاب میزبان خود تردید دارید یا قصد انتقال هاست خود را دارید ، پیشنهاد ما سرویس های میزبانی وب فراداده می باشد.

فراداده: www.faradadeh.com – تلفن پشتیبانی: 05142213855

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا