طراحی سایت استاتیک


طراحی وب سایت استاتیک طراحی وب استاتیک (Static Web Design) (طراحی وب ایستا) از اولین روش های طراحی وب (Web Design) بوده که توسط طراحان وب استفاده می شده است. در این روش طراحی وب سایت (طراحی وب استاتیک) ابتدا تمامی اطلاعاتی که می بایست در وب سایت قرار بگیرید در اختیار طراحان و برنامه نویسان قرار داده می شود و در طی انجام پروسه طراحی، این اطلاعات بر روی سایت قرار می گیر.

برای تغییر اطلاعات این قبیل سایت ها، ابتدا با توجه به ساختار طراحی شده برای صفحات و پس از هماهنگی های لازم، این اطلاعات توسط طراحان سایت قابل تغییر می باشد.

لازم به ذکر است تغییرات مورد نظر مشتری نباید ساختار اصلی صفحات سایت را با مشکل مواجه کند. در غیر این صورت معمولا هزینه مجددی برای تغییر در ساختار اصلی سایت دریافت می گردد.
با وجود اینکه معمولا این روش طراحی وب(Web Design) از نظر اقتصادی هزینه اولیه پائین تری نسبت به روش های دیگر طراحی وب سایت دارد، ولی اگر قصد دارید برخی از وظایف معمول شرکت خود را بر عهده وب سایت خود قرار داده و سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه انجام دهید، به عبارت دیگر وب سایت یکی از روش های مهم اطلاع رسانی شرکت یا سازمان شما باشد ، آن وقت روش طراحی وب استاتیک (ایستا) به صرفه نخواهد بود. در این صورت استفاده از روش های دیگر طراحی از جمله سیستم مدیریت محتوا و پورتال (پرتال) مناسب تر می باشد.

دکمه بازگشت به بالا