ثبت دامین ای اردامین

ثبت دامین آی آر

ثبت دامین ای ار فقط 3750 تومان

به منظور تشویق کاربران برای ثبت دامین ای ار و استفاده از مزایای ان از تاریخ 90/11/1 دامین های ای ار به مبلغ 3750 تومان به فروش می رسد

جهت سفارش دامین ای ار لطفا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

سفارش و ثبت دامین

جستجوی آزاد بودن دامین
معنای پسوند ها و قوانین ثبت دامنه IR:

دامنه ir
دامين هاي ir و زير مجموعه هاي آن ، مختص كشور ايران ميباشد. حرفهاي ir برگرفته از كلمه iran است. اين دامين و دامينهاي زير مجموعه فقط يك ساله و پنج ساله ثبت ميشود . ثبت دامين ir براي تمامي افراد آزاد است.
دامنه ac.ir
اين دامين كه از زير مجموعه هاي دامين ir و دامينهاي ايراني است جهت دانشگاهها و موسسات عالي استفاده ميشود. جهت ثبت اين دامين، مدارك و اسناد مربوط به موسسه مورد نياز است.
دامنه co.ir
اين دامين از زير مجموعه هاي دومين ir ميباشد و جهت شركت هاي كوچك و بزرگ استفاده ميشود. ثبت اين دامين مستلزم ارائه اساسنامه شركت و مدارك شركتي ميباشد.
دامنه gov.ir
اين دامين كه از زير مجموعه هاي دامين ir است جهت سازمانها و ارگانهاي دولتي استفاده ميشود. ثبت اين دامين فقط براي سازمانها و ارگانها امكان پذير خواهد بود.
دامنه id.ir
این پسوند ویژه اشخاص حقیقی است. نام دامنه درخواستی باید مطابق با نام یا نام خانوادگی کامل و یا مطابق با هردو باشد.
مدرک مورد نیاز: کپی شناسنامه یا کارت ملی.
دامنه org.ir
این پسوند برای موسسات و سازمان‌های غیر انتفاعی، NGOها، انجمن‌ها یا موسسات بین المللی و امثال آن‌هاست.نام درخواستی باید مطابق با نام ثبتی موسسه یا مخفف دقیق آن باشد.
مدارک مورد نیاز: کپی روزنامه رسمی موسسه یا مجوز انجمن و یا درخواست کتبی در سربرگ با مهر و امضاء مسئول سازمان.
دامنه sh.ir
این پسوند برای مدارس و موسسات آموزشی تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش است . نام درخواستی باید مطابق با نام ثبتی مدرسه یا موسسه و یا مخفف دقیق آن باشد.
دامنه net.ir
برای موسساتی که مجوز رسمی خدمات شبکه و اطلاع رسانی مانند مجوز ISP دارند. نام دامنه درخواستی باید مطابق با نام رسمی ذکر شده در مجوز باشد

دکمه بازگشت به بالا