اخبار سایت

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ دی



کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) به مرحله ماقبل آخر تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین رسیده، اما هنوز تاریخ راه‌اندازی این صندوق‌های پیشنهادی بی‌پاسخ مانده است و باید منتظر این که آیا مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده اعلامیه تایید صندوق‌ها را به یکباره یا به صورت گروهی به تمام ۱۱ متقاضی اطلاع خواهند داد یا خیر، ماند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پیش از این، کوین مارکت گپ گزارش کرد که مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده در اوایل هفته آینده درباره تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین رای گیری خواهند کرد.

این مورد پس از آن صورت می‌گیرد که ۱۱ متقاضی صندوق اصلاحات ۱۹b-۴ خود را به روز کردند، در حالی که انتظار می‌رود تکمیل پرونده‌های S-۱ تا دوشنبه، هشت ژانویه ۲۰۲۴ انجام شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده هیچ بازخورد اضافه نسبت به اصلاحات ۱۹b-۴ برای بسیاری نداشتند. اریک بالچوناس، تحلیلگر اطلاعات بلومبرگ، به نقل از منابعی اظهار کرد که مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده در حال آماده‌سازی همه متقاضیان برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ هستند.

پیش از این برآورد شده بود که بین روز اعلام کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده و شروع معاملات صندوق‌ها چندین روز فاصله وجود داشته باشد و این تحلیلگر می‌گوید که این کار به‌طور اساسی انجام شده است.

وی افزود: به تازگی از چندین منبع شنیده‌ام که اعلام S-۱ نهایی ساعت هشت صبح روز دوشنبه خواهد بود زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده در تلاش است همه را برای  ۱۱ ژانویه آماده کند.

رویترز به نقل از مدیران و نمایندگان پنج شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری اظهار کرد که مذاکرات نهایی با حضور مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده و بورس‌ها در جهت درست و به سمت تایید صندوق‌ها در اوایل هفته، هشت ژانویه ۲۰۲۴ رخ می‌دهد.

تغییرات جزئی در انتظار سه شرکتی است که انتظار می‌رود قبل از ساعت هشت صبح روز دوشنبه، هشت ژانویه ۲۰۲۴، مواردی را انجام دهند تا به‌طور رسمی اقدامات نهایی پرونده‌های صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین قبل از تایید باشد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۶۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۱۶ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۱.۸۷ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۵۰ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵.۴۴ میلیارد دلار است که ۱۷.۷۱ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۴ میلیارد دلار است که ۹.۷۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۸.۰۱ میلیارد دلار است که ۸۸.۶۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۴۳ هزار و  ۹۹۳.۲۴دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۸ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۲۲۵۵.۹۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۱ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد افزایش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۳۰۷.۸۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۸۸ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۰۳ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۹۸.۸۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۷ درصد کاهش
۶-  ریپل
قیمت: ۰.۵۷۳۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۵۲ درصد کاهش
۷- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۸-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۳۵۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۱.۴۰ درصد کاهش
۹ – آوالانچ
قیمت: ۳۵.۶۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۵۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۴۵ درصد کاهش
۱۰ – دوج کوین
قیمت: ۰.۰۸۲۳۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۰.۹۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۸ درصد کاهش

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا